El mestre tortosí Bernat Navarro Porter ha estat el guanyador de la nova edició del premi de narrativa Sebastià Juan Arbó que convoca l’ajuntament de la Ràpita. El guardó li ha estat atorgat per la novel·la històrica La Número 25. L’entrega de guardons es va dur a terme diumenge en el marc de la festa a l’entorn del desè aniversari del Museu de la Mar de l’Ebre.
El guanyador del premi de narrativa Sebastià Juan Arbó, Bernat Navarro Porter, és mestre, tot i que ha treballat en diversos àmbits del món de l’ensenyament des de fa quaranta anys a Tarragona, Barcelona, Reus i Tortosa com a educador i ensenyant bàsicament. Els darrers quinze anys de la seua activitat professional els ha dedicat a l’assessorament de projectes educatius i a la formació del professorat. Es confessa apassionat dels documents antics i la recerca.
La número 25 és una novel·la històrica i filosòfica ambientada al s. XIX a Tortosa i s. XVII a València. El carllisme hi té un paper important i hi ha un excel·lent treball de documentació per part de l'autor, dut a terme a través de més de quatre anys d'investigació i recerca.
Bernat Navarro guanya el premi de narrativa Sebastià Juan Arbó
Societat
La número 25 és una novel·la històrica i filosòfica ambientada al s. XIX a Tortosa i s. XVII a València
- Entrega de guardons, a la Ràpita. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2023 a
les 14:26
Actualitzat el
07 de desembre de 2023 a les
14:34
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
