Dos dones han estat atropellades esta tarda quan travessaven el carrer Sant Isidre, en ple centre de la Ràpita. A conseqüència de l’atropellament, una de les ferides, de 80 anys d'edat, ha estat traslladada pel Servei d’Ambulàncies Mèdiques a l’hospital Joan XXIII de Tarragona en estat greu. La segona dona atropellada, d'unbs 70 anys, ha estat traslladada a l'hospital comarcal d'Amposta amb pronòstic menys greu, segons ha informat el SEM.
L'atropellament s'ha produït en el pas de vianants, segons la Policia Local, que apunta a algun tipus de distracció per part del conductor com a causa de l'impacte. L'home ha donat negatiu en la prova d'alcoholèmia.
Atropellades dos dones al centre de la Ràpita
Una de les ferides ha estat traslladada a l'hospital Joan XXIII de Tarragona en estat greu, segons el SEM, i la segona està menys greu
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2018 a les 18:47
Actualitzat el 30 de maig de 2018 a les 21:16
Et pot interessar
-
Societat Amposta destina 400.000 euros a reparar els danys dels aiguats en camins i edificis
-
Societat Piraguada des de Tortosa a Amposta en suport al Moviment Global per Gaza
-
Societat Roquetes completa les actuacions dels pressupostos participatius 2024 amb una inversió de 40.000 euros
-
Societat Amposta tanca deu dies de festes majors amb el castell de focs artificials i el concert de Divina's Lyric Pop
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent màxim a les Terres de l'Ebre
-
Societat Tivissa posa en marxa un sistema d'intel·ligència turística juntament amb Vandellòs i l'Hospitalet i Pratdip