Més de 2.000 joves de totes les Terres de l’Ebre, en la seua majoria estudiants de secundària, passaran des d’este dimecres i fins divendres pel Fòrum Jove de les Terres de l’Ebre per participar en alguna de les més de 50 activitats programades dins aquesta cita anual que inclou tallers, xerrades, serveis d’orientació i la fira d’Ensenyament de les Terres de l’Ebre. Precisament a aquestes 2.000 persones, se li han de sumar tot el jovent que visitarà la fira, on hi ha tota l’oferta formativa d’estudis superiors que hi ha al conjunt de les quatre comarques.
Aquest dimecres al matí, primer dia de Fòrum, el director general de Joventut, Àlex Sastre, acompanyat de l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, la regidora de Joventut, Carla Bonfill, el director de serveis territorials de Drets Socials, Felip Monclús, la directora del serveis territorials d’Educació, Montse Perelló i la coordinadora de Joventut de les Terres de l’Ebre, Ruth Martí, han fet visita als estands de la fira, instal·lats a l’auditori municipal, on han pogut conèixer de primera mà tota aquesta oferta.
Durant tres dies, el Fòrum jove tindrà xerrades sobre associacionisme i emprenedoria juvenil; tallers d’art, d’ocupació i de relació a l’espai públic; un trivial per la ciutat; visites guiades a l’Oficina Jove, el FabLab i el Sindicat; i obres de teatre i exposicions, que es podran realitzar en diferents espais com el Casal, l’Oficina Jove, Lo Sindicat, el Mercat o el parc dels Xiribecs.
El Fòrum Jove de les Terres de l’Ebre està organitzat de forma conjunta pel Departament de Joventut, l’Oficina Jove del Montsià, l’Oficina Jove del Baix Ebre, l’Oficina Jove de la Terra Alta, l’Oficina Jove de la Ribera d’Ebre i l’Ajuntament d’Amposta.
Arranca el Fòrum Jove amb la previsió de superar les 2.000 visites d’estudiants ebrencs
Es realitza des de dimecres i fins divendres a diferents espais com l’auditori municipal, el Casal o el Sindicat d'Amposta
ARA A PORTADA
-
Brots verds a la finca de la Palma de l'Aldea per revitalitzar el cadàver urbanístic de Fadesa Sílvia Berbís Morelló
-
«Peix de Llotja» reconeix catorze restaurants ebrencs per apostar pel peix fresc de proximitat Redacció
-
Detingut a Amposta per amenaçar amb arma blanca treballadores de dos establiments i ferir-ne una Redacció
-
-
Publicat el
17 de febrer de 2022 a
les 16:36
Actualitzat el
17 de febrer de 2022 a les
16:50
Et pot interessar
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat Culpables d'assassinat dos dels tres acusats per l’assalt al bingo de Tortosa, segons el jurat popular
