L’Ajuntament de Roquetes ha denunciat públicament l’acció vandàlica que ha destrossat la imatge de la Mare de Déu de la Cinta ubicada al cim de Caro. Es tracta d’una figura que presideix una capelleta del monòlit a la zona de les antenes. Uns brètols han colpejat la imatge a pedrades en les últimes hores i ara ha aparegut trencada una de les extremitats i la corona. La figura que ha estat danyada havia estat restaurada recentment. L’Ajuntament ha lamentat els fets i demana “respecte per a totes les creences”.
Apareix destrossada la imatge de la Mare de Déu de la Cinta al cim de Caro
L'Ajuntament de Roquetes ha lamentat l'acció vandàlica i demana respecte per a totes les creences
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2020 a
les 19:34
Actualitzat el
13 de juliol de 2020 a les
19:39
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
L’expresident i l’extresorer de la Cooperativa de l’Aldea responsabilitzen l’exgerent de la gestió financera
-
Societat
L'Ametlla de Mar reactivarà la regulació de la zona blava a partir del 15 de juny
-
Societat
El Temple estrena un grup de voluntàries cíviques per fomentar la convivència al barri
