L’Ajuntament de Roquetes ha denunciat públicament l’acció vandàlica que ha destrossat la imatge de la Mare de Déu de la Cinta ubicada al cim de Caro. Es tracta d’una figura que presideix una capelleta del monòlit a la zona de les antenes. Uns brètols han colpejat la imatge a pedrades en les últimes hores i ara ha aparegut trencada una de les extremitats i la corona. La figura que ha estat danyada havia estat restaurada recentment. L’Ajuntament ha lamentat els fets i demana “respecte per a totes les creences”.
Apareix destrossada la imatge de la Mare de Déu de la Cinta al cim de Caro
Societat
L'Ajuntament de Roquetes ha lamentat l'acció vandàlica i demana respecte per a totes les creences
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2020 a
les 19:34
Actualitzat el
13 de juliol de 2020 a les
19:39
Et pot interessar
-
Societat
Manel de Ramón, pregoner de les Festes Majors d’Amposta 2026
-
Societat
L'escola d’Infermeria que va sacsejar Tortosa
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Indignació a Bítem per la crema intencionada de la foguera de Sant Joan la nit abans de la revetlla
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
