Amb la voluntat de fomentar la mobilitat sostenible, en els darrers anys l’Ajuntament d’Amposta ha executat 2,5 quilòmetres de nou carril bici que han servit per unir carrils bici existents i generar rutes segures per a la zona esportiva i els centres educatius.
Entre les accions realitzades, s’han pintat carrils bici a la zona del passeig del riu, per ampliar la Via Verda, al carrer França, a l’avinguda Generalitat, amb una rotonda holandesa que dona prioritat a les bicicles, a l’entorn del Consol Ferré i al carrer Sebastià J. Arbó, davant del Miquel Granell, entre d’altres.
L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, destaca que "2,5 quilòmetres poden semblar poc, però són molt ja que ara, Amposta té un circuit de carril bici amb sentit, que permet arribar de molts punts de la ciutat a la zona esportiva i centres educatius de manera segura". A més, afegix que a esta xarxa, se li sumarà també la recuperació de la Val de Zafán i la del carril Eurovelo8 com a vies ciclables.
Amposta amplia 2,5 quilòmetres la xarxa de carrils bici urbana
L'actuació permet connectar carrils bici existents i generar rutes segures per la zona esportiva i els centres educatius

- El carril bici connecta trams ja existents i permet crear vies segures. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
Publicat el 30 de març de 2023 a les 17:31
Actualitzat el 30 de març de 2023 a les 17:36
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran