Un total de catorze ens turístics públics i privats de les Terres de l'Ebre promocionaran un any més els seus atractius de manera conjunta i coordinada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebren enguany. Així ho establix el 15è conveni Corner, l'acord anual signat este dimarts a Gandesa per estos ens i per la Diputació de Tarragona. El president del Patronat de Turisme de la institució, Martí Carnicer, ha assistit a la signatura del conveni juntament amb els representants dels ajuntaments i de les entitats signants. L'acte s'ha dut a terme a la seu del Patronat Municipal de Turisme.
Les accions a desenvolupar en el conveni corner compten amb un pressupost compartit de manera proporcional entre tots els participants. En virtut de l'acord, els signants participaran a les fires WTM (Londres, Regne Unit), Navartur (Pamplona), B-Travel (Barcelona) i a Fitur (Madrid), certamen este últim ja realitzat. Així mateix, el conveni preveu desenvolupar una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de les Terres de l'Ebre per difondre els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius dels municipis que s'adherixen a l'acció.
Enguany han rubricat el conveni l'Ajuntament d'Alcanar, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l'Ajuntament de l'Ametlla de Mar, l'Ajuntament de l'Ampolla, l'Ajuntament d'Amposta, l'Ajuntament d'Ascó, l'Ajuntament de Camarles, Jesús Activitats i Serveis SL, el Consell Comarcal del Montsià, l'Ajuntament de Deltebre, el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, l'Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita, el Consell Comarcal de la Terra Alta, i l'Ajuntament de Tortosa.
Ajuntaments i entitats turístiques de l'Ebre renoven l'acord per promocionar-se sota el paraigua de la Diputació
Societat
El conveni Corner signat a Gandesa els permetrà assistir a fires nacionals, estatals i internacionals
- La signatura de la renovació del conveni ha tingut lloc este dimarts a Gandesa. -
- Dipta
ARA A PORTADA
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Societat Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera Joan Navarro
-
Societat Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta Joan Navarro
-
-
Cultura La Ràpita omple el setembre de cultura amb una nova edició de les Jornades Culturals Joan Navarro
Publicat el
30 de gener de 2018 a
les 19:05
Actualitzat el
30 de gener de 2018 a les
19:10
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
