Canviar el rebut de l'aigua, del format actual en paper al format digital, tindrà a partir d'ara una contrapartida solidària: Aigües de Tortosa destinarà 1 euro a entitats socials de la ciutat per cada abonat que demane el canvi. En concret, estos diners aniran a parar a Càritas i a Creu Roja, entitats amb les quals l'Ajuntament de Tortosa ve treballant estretament des de fa molt temps en l'atenció de les persones més necessitades de la ciutat.
L'alcaldessa Meritxell Roigé, acompanyada del gerent d'Aigües de Tortosa, Honorio Royo, el director de màrqueting d'Aigües de Catalunya, Elies Colom, el president de Càritas Tortosa, Lluís Pegueroles, i el vicepresident de Creu Roja Tortosa, Jordi Bonilla, ha presentat els detalls de la iniciativa. Roigé ha subratllat que l'acció té un doble objectiu: a més de la finalitat solidària també vol contribuir a reforçar la sostenibilitat ja que es redueix el volum de comunicacions en paper i s'evita generar residus.
L'alcaldessa ha afegit que esta acció d'Aigües de Tortosa és "un granet d'arena més" dins de les accions socials que du a terme l'empresa. En este sentit, recorda que Aigües de Tortosa també està ajudant les famílies que pateixen pobresa energètica a pagar els rebuts de l'aigua, també ha establit tarificacions socials en funció de la renda i a més a més garanteix el subministrament a les famílies vulnerables.
Paral·lelament, altres programes impulsats des d'Aigües de Tortosa també permeten detectar possibles incidents en persones grans que viuen soles, a través de la telelectura dels comptadors.
Per sol·licitar el canvi de la factura en paper a la factura electrònica n'hi ha prou amb posar-se en contacte amb Aigües de Tortosa: mitjançant el seu web (www.aiguesdetortosa.cat), el correu electrònic (atencioalclient@aiguesdetortosa.cat), el telèfon 977 510 181 o presencialment a les instal·lacions de l'empresa, situades al Viver d'Empreses de Tortosa.
Aigües de Tortosa inicia una acció solidària per ajudar les entitats socials
Societat
L'empresa destinarà un euro a Càritas i Creu Roja de Tortosa per cada usuari que faça el pas de canviar la factura en paper a factura electrònica
ARA A PORTADA
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Societat Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera Joan Navarro
-
Societat Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta Joan Navarro
-
-
Cultura La Ràpita omple el setembre de cultura amb una nova edició de les Jornades Culturals Joan Navarro
Publicat el
23 de desembre de 2020 a
les 19:53
Actualitzat el
23 de desembre de 2020 a les
20:13
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
