L’Ajuntament de Flix arriba a un acord amb el Club Nàutic Flix per passar gent a l’altra banda de riu amb mentre dure la reparació de la barca. El servei sortirà a les hores en punt de la banda del poble i a 2/4 de la banda del Pla d’Ini, en horari de sol a sol.
“Valorem molt positivament l’acord, tot i que no podran passar vehicles més enllà de patinets”, ha afirmat el batlle, Francesc Barbero. Per la seua banda, el Club Nàutic Flix, rebrà una compensació pel servei i serà “com un entrenament més”, han dit els seus responsables.
El servei començarà el dia després de Reis.
Acord amb el Club Nàutic de Flix per cobrir el servei de pas de barca
El servei començarà el 7 de gener a les hores en punt a la banda del poble i a dos quarts des de l'altra banda

- El servei començarà el dia després de Reis -
- Ajuntament de Flix
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2021 a les 19:00
Actualitzat el 28 de desembre de 2021 a les 19:08
Et pot interessar
-
Societat Un xàfec descarrega pedra grossa en punts de la Terra Alta
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari