Acaba la renovació del ferm de la C-12 entre Xerta i Rasquera
Territori invertix 1,5 MEUR en les obres
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2022 a
les 17:15
Actualitzat el
20 de juny de 2022 a les
17:44
Les obres de millora del ferm a l'Eix de l'Ebre, la carretera C-12, entre Xerta (Baix Ebre) i Rasquera (Ribera d'Ebre), han finalitzat. S'ha restituït amb ferm sostenible un tram de 20 quilòmetres. La inversió ha estat d'1.484.000 euros. El ferm utilitza pols de pneumàtic, un material que permetrà estalviar 90,5 tones de diòxid de carboni. L'actuació s'emmarca en el programa de compra pública d'innovació, que inclou dotze actuacions a tot el país amb un pressupost de prop de 20 MEUR. Els ferms sostenibles redueixen emissions des de la fabricació, el transport i l'obra i perquè el betum envelleix menys i millora les condicions de treball.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Tortosa amplia l’oferta d’estiu per als joves amb l’estrena del programa Impulsa Jove
-
Societat
L'Ajuntament d'Alcanar engega la recuperació de Sòl de Riu
-
Societat
Amposta apropa la creació artística a les aules amb programa Cultura i Educació
-
Societat
Càritas Diocesana de Tortosa alerta d’una societat cada vegada més fragmentada
-
Societat L'última resolució pel monument franquista reactiva el recurs per la llicència però no les cautelars
-
Societat
El Consorci per a la Formació Contínua va destinar 1,3 milions d’euros a formar 2.769 treballadors ebrencs
