El nou aparcament del Win Complex Esportiu de Tortosa ja està disponible per als usuaris abonats al centre esportiu. El pàrquing, amb capacitat per a 83 vehicles, estarà reservat exclusivament per a les persones abonades al Complex Esportiu. L'equipament està ubicat al barri de Ferreries i entrarà en funcionament este dimecres 20 de febrer.
L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha assenyalat durant la visita a les instal·lacions que "el pàrquing millorarà l'accessibilitat als usuaris del Win, que podran aparcar sense dificultats i de manera gratuïta mentre utilitzen les instal·lacions". Per accedir a l'aparcament els usuaris hauran d'identificar-se com a abonats o com a usuaris d'algun dels cursets. Per fer-ho, a partir de dilluns es podran demanar a les oficines de Win el formulari per rebre la targeta identificativa.
L'aparcament estarà ubicat al camí dels Codonyers, molt prop de la carretera C-12, en uns terrenys que els propietaris han cedit a l'Ajuntament de Tortosa.
A punt el pàrquing per als abonats al Win Complex Esportiu de Tortosa
Societat
L'equipament permet l'aparcament de 83 vehicles i està ubicat al barri de Ferreries
- El pàrquing està ubicat al barri de Ferreries. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Societat Els Mossos vinculen la cinta adhesiva i la pedra lligada al cadàver amb la finca del crim de Tortosa Redacció
-
-
-
Terra Catalunya supera el rècord del 2026 en el segon dia de juliol més càlid del segle Arnau Urgell i Vidal
-
Medi ambient Recurs judicial contra la llicència ambiental per construir una macrogranja amb 2.500 porcs a Ulldecona Sílvia Berbís Morelló
Publicat el
15 de febrer de 2019 a
les 20:16
Actualitzat el
15 de febrer de 2019 a les
20:20
Et pot interessar
-
Societat
Més de 3.000 usuaris de la Terra Alta han fet ús de l'autobús a demanda Clic.cat el 2025
-
Societat
Reobert al trànsit el pont sobre el riu Sec a la T-324, entre Benissanet i Móra d’Ebre
-
Societat
«Viatja amb Emma», la nova campanya per recaptar donatius per a la investigació del càncer de mama a l'Ebre
-
Societat
L'Hospital Verge de la Cinta celebra el 50è aniversari amb una cursa i caminada solidària
-
Societat
Fiscalia demana 25 anys de presó per als acusats de matar un home en una finca de Tortosa i llançar-lo a l'Ebre
-
Societat
Des del cel, un any després: així es veu la petjada de l'incendi de Paüls
