El jutge ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per al noi detingut divendres a Ulldecona com a presumpte autor de l'assassinat de la seua parella, una noia de Vinaròs de 26 anys que havia desaparegut el 17 de febrer. La nit de dissabte a diumenge els agents van localitzar el cos sense vida de la jove enterrat i amb signes de violència en un paratge rural d’Ulldecona. Segons informa el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, el jutjat número 4 de Vinaròs investiga el noi per un suposat delicte d’homicidi o assassinat, a concretar a mesura que avanci la instrucció. Els altres dos detinguts per este cas han quedat en llibertat provisional amb l’obligació de comparèixer un cop al mes en seu judicial.
La víctima, de 26 anys i de nacionalitat moldava, va desaparèixer el 17 de febrer després d'una forta discussió que hauria tingut amb la seua parella al domicili que compartien a Vinaròs. Divendres passat, la Guàrdia Civil va detenir el noi, de 22 anys i de nacionalitat romanesa, en un domicili familiar situat a Ulldecona. En el marc de l'operatiu també es van detenir dues persones presumptament relacionades amb els fets.
El jove havia denunciat la desaparició de la noia el 7 de març a la comissaria de la Guàrdia Civil de Vinaròs. Davant les estranyes circumstàncies que envoltaven la desaparició, l’Institut Armat va obrir diferents línies d'investigació a l'entorn de la víctima i van trobar evidències que no havia estat voluntària. La noia no havia denunciat prèviament el principal sospitós, que tampoc no tenia antecedents per violència masclista.
Segons fonts properes al cas, el noi hauria confessat el crim a la Guàrdia Civil i fins i tot hauria revelat als agents el lloc on estava enterrat el cadàver. La policia treballa per esclarir si el crim s’hauria produït al domicili de la parella al carrer del Molí de Vinaròs, on este dilluns s’ha fet una reconstrucció dels fets. El cas està sota secret de sumari.
A presó la parella de la noia assassinada de Vinaròs que va aparèixer enterrada a Ulldecona
Els altres dos detinguts queden en llibertat, però hauran de comparèixer un cop al mes al jutjat
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’abril de 2019 a
les 17:19
Actualitzat el
08 d’abril de 2019 a les
17:29
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
