L'exdelegat del Govern a les Terres de l'Ebre, Xavier Pallarés, ha estat nomenat nou director de l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (Idece). El consell rector de l'Idece ha aprovat aquest divendres el seu nomenament en la reunió presidida pel conseller d'Economia i Hisenda, Jaume Giró. El nou director substitueix a Albert Salvadó. El Consell Executiu de l'organisme ratificarà el seu nomenament. Pallarés ha estat delegat del Govern des del 2011 i fins este mes de juny. Durant aquest període ja ha format part del consell rector de l'Idece i ha presidit diverses institucions, com el Consorci d'Iniciatives de la Terra Alta i el Consorci de museïtzació dels Espais de la Batalla de l'Ebre (Comebe).
El nou director de l'Idece, Xavier Pallarés, va néixer a Arnes (Terra Alta) el 1964. Ha estat diputat al Parlament de Catalunya entre els anys 2006 i 2011. Prèviament, va ser president del Consell Comarcal de la Terra Alta entre 1999 i 2006 i alcalde d'Arnes gairebé 23 anys (1995-2017).
Xavier Pallarés, nou director de l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre
El Consell Executiu de l'organisme ratificarà el nomenament
ARA A PORTADA
-
Amposta i Tortosa rebran el finançament del Pla de Barris i Viles de Catalunya 2025-2029 Joan Navarro
-
El castell de Miravet incorpora realitat virtual i renova la museografia amb noves perspectives Redacció
-
El Govern i Alcanar acorden impulsar les obres per evitar inundacions al barranc del Llop i comprar o expropiar les cases Redacció
-
L'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre posa en marxa el nou servei de Ressonància Magnètica Nuclear Redacció
-
Publicat el 09 de juliol de 2021 a les 19:39
Actualitzat el 09 de juliol de 2021 a les 19:50
Et pot interessar
-
Política
El pressupost del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre creix fins als 9,7 milions
-
Política
Joan Roig renunciarà oficialment a l'alcaldia divendres en un ple extraordinari
-
Política
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa
-
Política
Joan Roig, retrat d'un alcalde cansat
-
Política
L’oposició d’Alcanar exigeix un ple davant el «desgovern absolut»
-
Política
Marc Chavalera assumirà l'alcaldia d'Alcanar en relleu de Joan Roig
