Visca Catalunya !! Independencia ja home !!!! Ganes de vomitar de sentir aquet personatge !!
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2015 a
les 20:45
Actualitzat el
09 de novembre de 2015 a les
21:06
El tenista rapitenc Albert Montañés ha encés avui les xarxes socials en publicar un tuit força explícit dirigit al president del Govern espanyol, Mariano Rajoy. El missatge inclou una fotografía d’un televisor que emet la imatge de Rajoy amb una declaració seua sobreimpresa com a reacció a l'inici del procés de desconnexió aprovat al Parlament de Catalunya en la que afirma: ‘Estem disposats a utilizar tots els mitjans que la democracia ens posa a l’abast. Només la llei però tota la llei’. El missatge amb què Montañés acompanya la imatge diu: ‘Visca Catalunya !! Independencia ja home !!!! Ganes de vomitar de sentir aquest personatge !!’. Les xarxes no han tardat a reaccionar, afegint tot tipus de comentaris, des dels que lloen la seua claretat i li donen suport fins als que el critiquen o l’insulten.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Junts registra 63 esmenes als pressupostos per reclamar més inversions a les Terres de l’Ebre
-
Política
Amposta invertirà 1,7 milions en millorar l’eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Política
Deltebre municipalitzarà cinc xarxes privades d’aigua per reduir les avaries i les fuites
-
Política
Tortosa amplia el projecte de l’aparcament d’Adif: més inversió, més zones verdes i dos mesos més d’obres
-
Política
Òscar Subirats, ratificat com a nou director gerent de GESAT Tortosa
-
Política
La Generalitat assumeix la titularitat de la residència de gent gran de Batea
