L'Ajuntament de Tortosa i l'Obra Social La Caixa han signat una nova col·laboració per dotar al nucli històric d'una aula TIC. L'aportació de 6.000 euros per part de la Caixa pretén impulsar un programa per fer que tots els xiquets siguen competents en noves tecnologies. Com eina d' integració,es noves tecnologies els permetran assolir destreses en el món educatiu i de cara a l'àmbit laboral i social.
El programa que porta per nom 'Ningú sense TIC' vol facilitar així, la igualtat d'oportunitats i cohesió social al nucli antic de Tortosa. Hi ha famílies que per motius econòmics no poden accedir a les noves tecnologies i l'Ajuntament de Tortosa pretén que això no sigue motiu de fracàs escolar ni d'exclusió .
L'aula que s'equipararà a l'Espai Sant Joan , preveu crear cinc grups de 10 alumnes de 5 a 16 anys,dos grups més de 16 alumnes de 16 a 18 anys i dos més d'entre 10 i 15 alumnes destinats a les famílies.
L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé i el director d'Institucions de l'Obra Social "La Caixa", Joaquim Macià, han signat l'acordq ue preveu una aportació de 6.000 euros dels 50.000 als quals ascendeix l'import total del programa.
Tortosa posa en marxa un nou programa per promoure que tots els xiquets siguen competents en noves tecnologies
El programa que porta per nom 'Ningú sense TIC' vol facilitar així, la igualtat d'oportunitats i cohesió social al nucli antic de Tortosa amb una dotació de 6.000 euros

ARA A PORTADA
-
-
L'ebrenc que pedala pel projecte Emma encara la recta final de la volta al món en bicicleta Redacció
-
ERC demana a Txell Ulldemolins que renuncie a l’acta de regidora i consellera comarcal després de donar-se de baixa del partit Redacció
-
Els Bombers donen per tancat l'incendi en una botiga d'electrodomèstics a Amposta, que va provocar 30 atesos lleus Redacció
Publicat el 09 de juliol de 2019 a les 17:06
Actualitzat el 09 de juliol de 2019 a les 17:59
Et pot interessar
-
Política Junts per Tortosa celebra la reobertura parcial del WIN en dissabtes però reclama també l’obertura en diumenges
-
Política La regidora d’Alcanar Txell Ulldemolins abandona ERC i denunciarà a la justicia atacs a la seua imatge i honor
-
Política L'inspector dels Bombers Marc Castellnou serà el conferenciant de l'11 de setembre a les Terres de l'Ebre
-
Política Un any d’escoltar, treballar i governar per a tothom
-
Política Alcanar encarrega una auditoria externa per reforçar la transparència i el consens polític
-
Política Tortosa destinarà 709.000 euros a comprar els terrenys on construir el nou hospital de les Terres de l'Ebre