L’Ajuntament d’Amposta ha lamentat i ha mostrat el seu sentit condol a la família i amistats pel traspàs de l'exalcalde José Gil Morales que ha mort este divendres 21 de gener. Gil va ser el primer alcalde de l'època democràtica, entre el 1979 i el 1983 com a membre del Partit Socialista Unificat de Catalunya (PSUC).
L'actual alcalde Adam Tomàs el recordava a través de les seues xarxes socials:
"Avui ha traspassat Josep Gil Morales "Matasants", qui fou el primer alcalde d'Amposta després de la dictadura, des de l'any 1979 fins el 1983, pel PSUC.
Després de la notícia he recordat que de la seva mà vaig fer el primer contacte amb la política, l'any 1991, amb Independents per Amposta, una candidatura municipalista encapçalada per ell i per Manuel Lopez , de la que vaig participar i va obtenir un regidor.
També recordo i agraeixo les trobades i converserses des del moment que vaig encapçalar l'any 2011 la candidatura d'Esquerra d'Amposta, converses carregades de consells".
El nostre mes sentit condol a la família i amics.
A la imatge, un moment de la seva presa de possessió com a alcalde l'abril del 1979.
Mor el primer alcalde de la democràcia a Amposta
Política
L’Ajuntament d’Amposta mostra el seu sentit condol a la família i amistats pel traspàs de l'exalcalde José Gil Morales del Partit Socialista Unificat de Catalunya, el PSUC
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2022 a
les 17:25
Actualitzat el
21 de gener de 2022 a les
17:32
Et pot interessar
-
Política
En marxa el condicionament de la carretera TV-3421 entre Mas de Barberans i Roquetes
-
Política
Noves butaques i millores en la climatització per renovar la sala gran del Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa
-
Política
Junts insta a reorganitzar el model sanitari de les Terres de l’Ebre amb un pla integral
-
Política
Els alcaldes del Baix Ebre s’uneixen davant el PLATER i reclamen un repartiment equilibrat de les renovables
-
Política
Sota investigació l'exgovern de Junts per Tortosa per adjudicar obres de l’Espai Moreira un cop inaugurat
-
Política
L’Ametlla de Mar habilita un carril bici de 6 quilòmetres per connectar les cales del nord
