L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha valorat la renúncia feta pública este dijous al vespre per Carles Puigdemont a ser investit de nou president de la Generalitat. Roigé ha assegurat que respecte la decisió però que la lamenta: "per mi hauria de continuar sent el president". Amb tot, l'alcaldessa ha manifestat que entén esta renúncia, "provisional", segons el mateix president, per evitar l'aplicació de l'article 155. "No ens ho podem permetre", ha afegit.
Roigé també entén que si Puigdemont no pot ser de nou president de la Generalitat que siga Jordi Sànchez, com a número 2 de la candidatura de Junts per Catalunya, qui opte al càrrec.
Sobre la seua situació de presó preventiva, l'alcaldessa de Tortosa ha reclamat que se'l dixe lliure. "No hem de tirar la tovallola. Hi ha precedents de gent que ha sortit de la presó per delictes polítics", ha conclòs.
Meritxell Roigé entén el pas al costat de Puigdemont
L'alcaldessa de Tortosa valora la renúncia provisional a ser investit de nou president de la Generalitat

ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2018 a les 09:51
Actualitzat el 02 de març de 2018 a les 10:04
Et pot interessar
-
Política Anul·lada la tercera condemna a un home empresonat per violacions del 1991
-
Política Amposta prorroga un any el conveni amb el Sareb per a la cessió d’ús de set habitatges de lloguer social
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa