L’Ajuntament d’Amposta ha atorgat 15.000 euros a la Comunitat de Regants del Poble Nou del Delta per tal d’arranjar i reparar diversos camins en motiu de la campanya de la sega de l’arròs.
L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, i el president de la Comunitat, Juan Queral, van rubricar l’acord a l’Ajuntament del Poble Nou. Un document segons el qual la Comunitat es compromet a fer el manteniment i millora dels camins a canvi de l’aportació econòmica de l’Ajuntament.
L’Ajuntament d'Amposta atorga 15.000 euros a la Comunitat de Regants del Poble Nou
Política
Amb el document la Comunitat es compromet a fer el manteniment i millora dels camins
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
-
Societat L'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i Mas de Barberans superen els 220 litres en l'episodi de pluges torrencials Joan Navarro
-
Societat Una vintena de desallotjats i 19 rescats en vehicles durant les hores més crítiques dels aiguats Joan Navarro
-
Economia Els aiguats amenacen l'inici de la collita d'olives i cítrics a les Terres de l'Ebre Joan Navarro
Publicat el
12 de setembre de 2023 a
les 16:59
Actualitzat el
12 de setembre de 2023 a les
17:08
Et pot interessar
-
Política
Parlon replica les crítiques i defensa que els alcaldes tenen potestat per tancar les escoles en cas d'emergència
-
Política
L'alcalde de Roquetes denuncia que va tancar les escoles davant la falta d'instruccions de la Generalitat
-
Política
Els tortosins trien millorar l’enllumenat del parc Teodor González als Pressupostos Participatius
-
Política
Víctor Colomines pren possessió com a nou alcalde de l’Ampolla i reivindica una alcaldia de proximitat
-
Política
La Mancomunitat DeltaGestió adquireix els terrenys per al futur alberg d’animals compartit
-
Política
La CUP denuncia que deixar Tortosa fora de les zones tensionades és una contradicció
