La Joventut Nacionalista de Catalunya ha celebrat el seu primer Consell Nacional del curs polític 2018-2019, este dissabte a Amposta i ha aprovat quatre mocions, entre elles, una a favor dels agents dels Mossos d'Esquadra investigats per l’1 d’octubre i també en suport del conseller empresonat Joaquim Forn i del major Josep Lluís Trapero. A més, també han instat el govern a recórrer les resolucions judicials i han demanat la reobertura de la comissió d’investigació sobre les càrregues policials de l'1-O, suspesa pel Tribunal Constitucional, el dia 16 de gener.
La diputada de Junts per Catalunya i presidenta del Partit Demòcrata a les Terres de l’Ebre, Mònica Sales, ha afirmat que “som aquí perquè creiem en la democràcia i perquè creiem en el moment històric que vivim, i el defensem amb coratge i força”. Finalment, els joves independentistes han desplegat una pancarta a favor de la llibertat dels presos polítics al pont Penjant d'Amposta.
La Joventut Nacionalista de Catalunya aprova una moció en suport als mossos investigats per l'1-0
Els membres de l'organització insten el Parlament de Catalunya a reobrir la comissió d’investigació sobre les càrregues policials del referèndum, suspesa pel Tribunal Constitucional
- Consell Nacional de la JNC a Amposta. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de setembre de 2018 a
les 21:48
Actualitzat el
15 de setembre de 2018 a les
21:55
Et pot interessar
-
Política
El Parlament aprova reclamar trens semidirectes a l’R15 i l’R16 i més Avant per a les Terres de l’Ebre
-
Política
Tortosa licita el projecte executiu del nou escorxador municipal
-
Política
El ple de Tortosa tomba les al·legacions de Junts i aprova definitivament el pressupost del 2026
-
Política
ERC i Movem-PSC repetiran l’aliança per mantenir Junts per Tortosa apartat de l’alcaldia?
-
Política
La Diputació destina més de 140.000 euros al manteniment i promoció de les vies verdes de les Terres de l’Ebre
-
Política
Ulldecona projecta millores clau en mobilitat i seguretat viària
