La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, defensa que la gestió de l'aeroport de Reus no l'hauria d'assumir l'Estat, sinó que s'hauria de fer des del territori. D'esta manera, es podria "preveure la creació d'una xarxa aeroportuària de país" formada pels equipaments de Reus, Girona i Barcelona. Esta és una de les idees que ha llençat Llauradó en la trobada anual amb periodistes. La presidenta de l'ens supramunicipals també ha defensat la importància que l'Aeroport de Reus compte amb línies comercials durant tot l'any, per tal d'afavorir a la desestacionalització turística de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre.
Llauradó també ha aprofitat la trobada per fer balanç dels tres anys i mig de mandat. Ha destacat alguns dels projectes que la Diputació de Tarragona ha anat consolidant des del 2019. Entre ells, la transformació digital de les administracions, el desplegament de la fibra òptica, l'impuls del tramCamp o l'adequació de les carreteres, entre altres.
Justament, pel que fa a la xarxa viària del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre, Llauradó ha fet èmfasi en l'aprovació del Pla Zonal este 2022. Un document que permetrà planificar les actuacions de millora de la xarxa local de carreteres fins al 2035 i que, de moment, ha permès que 114 quilòmetres de camins de titularitat municipals passessin a ser de la Diputació de Tarragona.
La Diputació de Tarragona defensa la creació d'una xarxa aeroportuària de país amb Reus, Girona i Barcelona
La presidenta, Noemí Llauradó, sosté que la gestió de l'aeroport de Reus l'assumisca el territori i no Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2023 a les 19:42
Actualitzat el 12 de gener de 2023 a les 19:48
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa desplegarà més policies locals als carrers per reforçar la seguretat
-
Política Amposta projecta regenerar tres barris per obrir-se més al riu
-
Política L'oficina de la Seguretat Social a Móra d'Ebre segueix tancada quatre anys després
-
Política Tortosa xifra en 25 milions d'euros el projecte per recuperar la ciutat històrica
-
Política L'ampostí Miquel Subirats renuncia a l’acta de regidor per emprendre nous projectes
-
Política Tortosa impulsa la regeneració de la ciutat històrica amb la participació ciutadana