La primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament de l'Aldea, Irene Negre, té moltes possibilitats d'esdevenir diputada de Junts per Catalunya al Parlament. Tot i que Negre encara no té la confirmació oficial del partit, tot apunta que el nomenament del diputat Eusebi Campdepadrós com a secretari de Relacions amb l'Administració de Justícia i de la diputada Teresa Pallarès com a delegada del Govern al Camp de Tarragona faria córrer la llista de Junts fins als llocs del president del consell comarcal del Baix Camp, Joaquim Calatayud, i la regidora de l'Aldea, Irene Negre. Si estos canvis tiren endavant durant els pròxims dies, Negre se sumaria a Mònica Sales com a representant ebrenca de Junts a la cambra catalana.
Irene Negre (Tortosa, 1984) ocupa el càrrec de primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament de l'Aldea, on també és regidora d'Acció cultural, Acció Educativa, Afers Interns i Institucionals i
Ciutadania. Tècnica Superior en Administració i Finances, Negre va ocupar el sisè lloc a la llista de Junts per Catalunya per Tarragona en les passades eleccions.
Irene Negre espera la confirmació de Junts per saber si serà diputada
Política
Els nomenaments d'Eusebi Campdepadrós i Teresa Pallarès, pels quals haurien de deixar de ser diputats, podrien fer córrer la llista fins a Negre
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de juny de 2021 a
les 10:55
Actualitzat el
03 de juny de 2021 a les
11:04
Et pot interessar
-
Política
L’Ametlla de Mar paralitza l’augment de sou de personal del SUM per possibles irregularitats
-
Política
Aleix Casanova trenca amb ERC Deltebre i seguirà com a regidor no adscrit
-
Política
Roquetes eleva fins als 50.000 euros la partida dels pressupostos participatius
-
Política
Tortosa posa dos solars municipals a disposició per construir 50 habitatges de lloguer assequible
-
Política
Amposta triplica la inversió en el manteniment del cementeri municipal, fins als 110.000 euros anuals
-
Política
Els exfuncionaris de Camarles acusen el govern local de buscar «rèdit polític» amb el cas dels pagaments irregulars
