Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts a la tarde l'alcalde de Miravet, Antoni Borrell, per un suposat delicte de violència de gènere. Segons ha pogut saber l’ACN, està acusat d’agredir la seua parella. Es dona el cas que Borrell ja havia estat detingut la setmana anterior -el 25 de març- pel mateix tipus delictiu. L'alcalde de Miravet ha passat este dimecres al matí a disposició de la jutgessa de Falset, la qual ha acordat la seua llibertat amb càrrecs i mesures cautelars d'allunyament de la denunciant.
Borrell, de 52 anys, ocupa el càrrec des de 2007 encapçalant una candidatura vinculada a ERC i no es torna a presentar als comicis municipals del pròxim 26 de maig.
Els Mossos detenen l'alcalde de Miravet per presumpta violència de gènere
Antoni Borrell, que ja va ser detingut el 25 de març passat pel mateix tipus delictiu, ha quedat en llibertat amb càrrecs i té una ordre judicial d'allunyament
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2019 a les 16:50
Actualitzat el 03 d’abril de 2019 a les 17:07
Et pot interessar
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts
-
Política L'alcalde d'Amposta passa balanç al 45% de les accions del PAM assolides a mig mandat
-
Política Gandesa, el quart mandat de Luz i l'únic pacte ebrenc amb el PP
-
Política Móra d’Ebre a mig mandat: promeses, projectes a mitges i un deute que no afluixa
-
Política Amposta, la ciutat de les majories absolutes