Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts a la tarde l'alcalde de Miravet, Antoni Borrell, per un suposat delicte de violència de gènere. Segons ha pogut saber l’ACN, està acusat d’agredir la seua parella. Es dona el cas que Borrell ja havia estat detingut la setmana anterior -el 25 de març- pel mateix tipus delictiu. L'alcalde de Miravet ha passat este dimecres al matí a disposició de la jutgessa de Falset, la qual ha acordat la seua llibertat amb càrrecs i mesures cautelars d'allunyament de la denunciant.
Borrell, de 52 anys, ocupa el càrrec des de 2007 encapçalant una candidatura vinculada a ERC i no es torna a presentar als comicis municipals del pròxim 26 de maig.
Els Mossos detenen l'alcalde de Miravet per presumpta violència de gènere
Antoni Borrell, que ja va ser detingut el 25 de març passat pel mateix tipus delictiu, ha quedat en llibertat amb càrrecs i té una ordre judicial d'allunyament
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’abril de 2019 a
les 16:50
Actualitzat el
03 d’abril de 2019 a les
17:07
Et pot interessar
-
Política
Alcanar aprova el pressupost més alt de la seua història, amb 19 milions d'euros
-
Política
Llum verda als estudis previs per a la remodelació integral de l’edifici històric de l’Escola Carles III de la Ràpita
-
Política
La consolidació del Poble Vell de Corbera d’Ebre continua encallada per manca de finançament
-
Política
«A les pròximes eleccions encapçalaré la candidatura, esperant que la gent m’hagi entès»
-
Política
L'Ajuntament d'Amposta reformula els contractes de neteja i jardineria després d’anys de queixes veïnals
-
Política
El ple de Tortosa denuncia la manca de seguretat, fiabilitat i qualitat del servei de Rodalies
