Joan Caballol (Tortosa, 1964) és el substitut de Carles Castillo al grup del PSC al Parlament de Catalunya, segons ha informat el partit. Caballol treballa al sector de les agències de viatges i al món agroalimentari. L'any 2008 li van atorgar la Medalla de Turisme de Catalunya per la Trajectòria professional. Va ser tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Tortosa i vicepresident del Consell Comarcal del Baix Ebre del 2007 al 2011.
Es va presentar a les eleccions del Parlament de Catalunya del 2017 en el número 3 per la circumscripció de Tarragona en representació d’Units per Avançar, partit del que és un dels fundadors i membre del seu comitè directiu.
Cal recordar que a principis de setembre Carles Castillo anunciava que estripava el carnet del PSC per discrepàncies amb la formació en diversos assumptes. Dies més tard, després de parlar amb el primer secretari del partit, Miquel Iceta, Castillo també va abandonar l'escó que ocupava al Parlament.
El tortosí Joan Caballol substitueix Carles Castillo al grup del PSC-Units al Parlament
Política
Castillo ha abandonat la formació per discrepàncies en diversos assumptes
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de setembre de 2020 a
les 19:13
Actualitzat el
14 de setembre de 2020 a les
20:12
Et pot interessar
-
Política
L'alcalde de l'Ampolla nega que vulga dimitir a l'octubre però es guarda la decisió sobre el seu futur polític
-
Política
El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues
-
Política
Nou municipis de les Terres de l'Ebre opten a la segona convocatòria de subvencions del Pla de Barris
-
Política
Flix prepara la candidatura al Pla de Barris per revitalitzar el nucli antic
-
Política
Jordi Jordan repetirà com a candidat de Movem Tortosa a les municipals del 2027
-
Política
Els veïns de l'Ampolla decidiran entre cinc projectes dels Pressupostos Participatius per invertir 30.000 euros
