El passat dissabte, 1.500 persones es van concentrar a la plaça Corona d’Aragó de Tortosa per formar la primera V humana als Països Catalans, que va servir d’assaig per a la que s’ha de dur a terme a Barcelona el proper 11 de setembre. L’èxit de la prova convocada per les assemblees locals de l'Asemblea Nacional Catalana de Tortosa, Roquetes i Jesús queda plasmat en este ‘timelapse’ que mostra, a través de 2500 fotografies, l’evolució de la V humana dibuixada a les Terres de l’Ebre en favor de la independència. La música és la rumba del #SíSí de Pepet i Marieta i la realització és de Tomàs Reverter. Esta mobilització ha estat el primer pas per a la gran V que unirà la Diagonal i la Gran Via de Barcelona el proper Onze de Setembre.
No us perdeu el vídeo:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-ZZkIdHczKA[/youtube]
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2014 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Política
Junts registra 63 esmenes als pressupostos per reclamar més inversions a les Terres de l’Ebre
-
Política
Amposta invertirà 1,7 milions en millorar l’eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Política
Deltebre municipalitzarà cinc xarxes privades d’aigua per reduir les avaries i les fuites
-
Política
Tortosa amplia el projecte de l’aparcament d’Adif: més inversió, més zones verdes i dos mesos més d’obres
-
Política
Òscar Subirats, ratificat com a nou director gerent de GESAT Tortosa
-
Política
La Generalitat assumeix la titularitat de la residència de gent gran de Batea
