El Pla Estratègic de les Terres de l’Ebre seguix portant cua abans que es conegue, i precisament per això, perquè el Govern no l’ha donat a conèixer. El PSC ha demanat avui la compareixença del conseller Felip Puig en la Comissió d’Empresa i Ocupació del Parlament de Catalunya per tal que informe del contingut i abast del Pla. La petició arriba després que el delegat del govern de la Generalitat, Xavier Pallarès, digués ahir que el document ja s’està aplicant, en resposta als sindicats, els quals havien començat la setmana reclamant al Govern que faça públic el document.
El socialista Joan Sabaté ha apuntat que “és fonamental conèixer-ne el seu contingut el més aviat possible i per este motiu hem demanat al grup parlamentari que demane la compareixença del conseller perquè n’informe i a partir d’aquí es puguen dur a terme les actuacions necessàries”. El dirigent socialista ha apuntat que cal insistir especialment en donar un impuls al creixement econòmic i a la industrialització, clau per a la creació de llocs de treball.
Els socialistes han emès un comunicat avui donant suport als sindicats en les demandes realitzades i compartixen la petició de crear la comissió prevista per fer el seguiment i comprovar les mesures proposades al document. “El principal objectiu és fer front a un context de dificultat fruit de la crisi econòmica que té malauradament una afectació més gran a les Terres de l’Ebre, este és el nostre principal compromís de treball, tal com ja vam acordar amb els sindicats en la reunió que vam mantenir a principi d’any”, diu la nota.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2014 a
les 16:44
Et pot interessar
-
Política
Móra d’Ebre reclama l’ampliació de la Llar Residència Jeroni de Moragas i el nou centre de dia de la residència Natzaret
-
Política
El Govern encarrega actuacions d'emergència als Regants de l'Esquerra per evitar més inundacions al Delta
-
Política
Frank Pérez plega com a director dels serveis territorials d'Agricultura a l'Ebre
-
Política
'Un cafè amb l'alcaldessa', l'estratègia de Mar Lleixà per apropar-se a la ciutadania
-
Política
Prop de 3.000 al·legacions contra el projecte de la MAT entre Aragó i Tarragona en dos dies
-
Política
El regidor de Junts per Amposta Èric Esteban passa al grup mixt i el partit li reclama l'acta
