El Parlament ha aprovat per unanimitat que és "necessari" impulsar una comissió d'estudi al Parlament per a la protecció del Delta de l'Ebre "amb l'objectiu d'estudiar i realitzar el seguiment de les mesures de les administracions i entitats ambientals". La moció, presentada per ERC, també demana al Departament de Territori i Sostenibilitat de Damià Calvet (JxCat) que assumeixi el lideratge de la defensa del riu i del Delta de l'Ebre. La diputada d'ERC Irene Fornós ha defensat que "per salvar el Delta es necessita molta implicació i compromís per part de totes les administracions" i la diputada de JxCat Mònica Sales li respon que el Delta no entén de "partidisme i convocatòria d'eleccions".
Cs i comuns han assenyalat que el fet que ERC demani, a través d'una moció, que un departament de JxCat assumeixi el lideratge sobre una qüestió respon a la proximitat de les eleccions del 14 de febrer.
Per la seua banda, la diputada de JxCat Mònica Sales ha destacat la importància d'un consens a Catalunya i, especialment, entre els partits que donen suport al Govern. "Sabem que si d'una cosa el Delta no entén és de partidisme i de convocatòria d'eleccions", ha afegit.
El Parlament insta Calvet a assumir el lideratge en la defensa del Delta de l'Ebre
Política
La cambra aprova per unanimitat que s'impulsi una comissió d'estudi sobre la situació del Delta
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2020 a
les 18:22
Actualitzat el
22 d’octubre de 2020 a les
18:27
Et pot interessar
-
Política
L’Ametlla de Mar paralitza l’augment de sou de personal del SUM per possibles irregularitats
-
Política
Aleix Casanova trenca amb ERC Deltebre i seguirà com a regidor no adscrit
-
Política
Roquetes eleva fins als 50.000 euros la partida dels pressupostos participatius
-
Política
Tortosa posa dos solars municipals a disposició per construir 50 habitatges de lloguer assequible
-
Política
Amposta triplica la inversió en el manteniment del cementeri municipal, fins als 110.000 euros anuals
-
Política
Els exfuncionaris de Camarles acusen el govern local de buscar «rèdit polític» amb el cas dels pagaments irregulars
