El Parlament ha aprovat per unanimitat que és "necessari" impulsar una comissió d'estudi al Parlament per a la protecció del Delta de l'Ebre "amb l'objectiu d'estudiar i realitzar el seguiment de les mesures de les administracions i entitats ambientals". La moció, presentada per ERC, també demana al Departament de Territori i Sostenibilitat de Damià Calvet (JxCat) que assumeixi el lideratge de la defensa del riu i del Delta de l'Ebre. La diputada d'ERC Irene Fornós ha defensat que "per salvar el Delta es necessita molta implicació i compromís per part de totes les administracions" i la diputada de JxCat Mònica Sales li respon que el Delta no entén de "partidisme i convocatòria d'eleccions".
Cs i comuns han assenyalat que el fet que ERC demani, a través d'una moció, que un departament de JxCat assumeixi el lideratge sobre una qüestió respon a la proximitat de les eleccions del 14 de febrer.
Per la seua banda, la diputada de JxCat Mònica Sales ha destacat la importància d'un consens a Catalunya i, especialment, entre els partits que donen suport al Govern. "Sabem que si d'una cosa el Delta no entén és de partidisme i de convocatòria d'eleccions", ha afegit.
El Parlament insta Calvet a assumir el lideratge en la defensa del Delta de l'Ebre
La cambra aprova per unanimitat que s'impulsi una comissió d'estudi sobre la situació del Delta
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament d'Amposta reformula els contractes de neteja i jardineria després d’anys de queixes veïnals Redacció
-
El Ministeri de Transports investiga els despreniments al pont de les Arcades de Móra d'Ebre Redacció
-
El Museu del Ferrocarril de Móra la Nova obté la llicència que li permetrà operar trens històrics Redacció
-
-
El ple de Tortosa denuncia la manca de seguretat, fiabilitat i qualitat del servei de Rodalies Redacció
Publicat el
22 d’octubre de 2020 a
les 18:22
Actualitzat el
22 d’octubre de 2020 a les
18:27
Et pot interessar
-
Política
Alcanar executarà la naturalització del barranc de Sant Jaume per «retornar l'espai hidràulic a l'aigua»
-
Política La Diputació de Tarragona preveu iniciar les obres de «la carretera de la vergonya» entre març i abril
-
Política
Deltebre lamenta que el govern espanyol insisteixi en un atermenament que amenaça el municipi i el Delta
-
Política
La CUP Tortosa portarà al ple una ordenança per regular l’ús de l’aigua
-
Política
Tortosa i Roquetes sumen esforços per encarar els reptes comuns
-
Política
Deltebre impulsarà la creació d’experiències agroturístiques en col·laboració amb SEGITTUR
