El Consell Comarcal del Baix Ebre ha posat en marxa el Servei d'Orientació i Acompanyament Familiar (SOAF). Finançat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, i promogut per la Fundació Gentis, el seu objectiu és potenciar les habilitats parentals a partir de mesures d'orientació i suport específic davant de situacions de conflicte familiar, dificultats psicosocials, risc d'exclusió social i dinàmiques que no contribuixen a l'estabilitat i el benestar dins de les famílies. La prestació va a càrrec d'un equip multidisciplinar que rep demandes directes de les famílies interessades i per derivació d'altres equips professionals que estan treballant de forma complementària i pròxima a les Terres de l’Ebre. L'horari d'atenció, mitjançant cita prèvia, és dimecres al matí, de les nou a la una.
El SOAF oferix diverses iniciatives per complir el seu objectiu: tallers d'orientació educativa per a pares i mares, espais de participació i intercanvi d'experiències, suport en situacions familiars complexes, orientació i acompanyament en la recerca de recursos, tallers per enfortir les competències parentals i experiències en parentalitat positiva en les diferents etapes del cicle vital dels infants i adolescents, entre altres.
El Consell del Baix Ebre posa en marxa un servei per evitar conflictes familiars
Política
La prestació està finançada per la Generalitat i oferirà tallers d'orientació educativa per a pares i mares, intercanvi d'experiències i suport en situacions complexes
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2018 a
les 17:41
Actualitzat el
15 de gener de 2018 a les
17:47
Et pot interessar
-
Política
El barri Grup El Temple de Tortosa recupera la denominació de 13 i Horta
-
Política
La Diputació de Tarragona posa ajudes a disposició de l’Ebre i reclama reforçar la xarxa elèctrica
-
Política
L’alcalde de Godall, indignat per les gairebé 40 hores sense llum: «No és una incidència menor»
-
Política
Antifrau arxiva la investigació sobre la cessió de l’edifici universitari d’Amposta a Euses
-
Política
Parlon replica les crítiques i defensa que els alcaldes tenen potestat per tancar les escoles en cas d'emergència
-
Política
L'alcalde de Roquetes denuncia que va tancar les escoles davant la falta d'instruccions de la Generalitat
