El jutjat número 3 de Tortosa ha citat com a investigat un veí de Roquetes per participar "activament" i formar part d'una mesa electoral del referèndum de l'1-O al pavelló municipal. Un atestat de la Guàrdia Civil al qual ha tingut accés l'ACN atribueix a l'home un suposat delicte de desobediència, pel qual haurà de comparèixer davant del titular del mateix jutjat el pròxim 26 de març al matí.
Segons el relat policial, que no en majors concrecions, l'investigat s'hauria oposat a les instruccions dels cossos de seguretat i autoritats judicials sobre el referèndum, mantenint una actitud de "rebel·lia" i negant-se de forma persistent a deposar-la. Recorden, en este context, que la consulta havia estat declarada públicament com a "il·legal" i que els cossos policials tenien la previsió de decomissar tot el material que s'utilitzés.
Citen a declarar un veí de Roquetes per formar part d'una mesa del referèndum de l'1-O
La Guàrdia Civil li atribueix un suposat delicte de desobediència, pel qual haurà de comparèixer al jutjat número 3 de Tortosa el pròxim 26 de març
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2019 a
les 16:28
Actualitzat el
12 de març de 2019 a les
16:37
Et pot interessar
-
Política
La Generalitat assumeix la titularitat de la residència de gent gran de Batea
-
Política
El govern de Tortosa porta a la junta general de Gesat la designació d’Òscar Subirats com a gerent
-
Política
Els aparcaments dels terrenys d’Adif a Tortosa seran gratuïts amb estada màxima de dues hores i mitja
-
Política
Mor Ramon Pujol Forès, regidor de l'EMD de Jesús, als 66 anys
-
Política
L’alcalde de l’Ampolla nega davant del jutge haver comès cap delicte
-
Política
Jaume Sabaté pren el relleu a l’alcaldia de Bot en compliment del pacte de govern
