El jutjat número 3 de Tortosa ha citat com a investigat un veí de Roquetes per participar "activament" i formar part d'una mesa electoral del referèndum de l'1-O al pavelló municipal. Un atestat de la Guàrdia Civil al qual ha tingut accés l'ACN atribueix a l'home un suposat delicte de desobediència, pel qual haurà de comparèixer davant del titular del mateix jutjat el pròxim 26 de març al matí.
Segons el relat policial, que no en majors concrecions, l'investigat s'hauria oposat a les instruccions dels cossos de seguretat i autoritats judicials sobre el referèndum, mantenint una actitud de "rebel·lia" i negant-se de forma persistent a deposar-la. Recorden, en este context, que la consulta havia estat declarada públicament com a "il·legal" i que els cossos policials tenien la previsió de decomissar tot el material que s'utilitzés.
Citen a declarar un veí de Roquetes per formar part d'una mesa del referèndum de l'1-O
La Guàrdia Civil li atribueix un suposat delicte de desobediència, pel qual haurà de comparèixer al jutjat número 3 de Tortosa el pròxim 26 de març
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2019 a
les 16:28
Actualitzat el
12 de març de 2019 a les
16:37
Et pot interessar
-
Política
Maite Jordà Galano pren possessió com a regidora de Junts per Flix
-
Política
Tortosa modificarà el POUM per portar els estudis de Medicina al campus de la URV
-
Política
El govern de Tortosa acusa Junts de retardar l’entrada en vigor del pressupost del 2026
-
Política
Junts per Tortosa presenta al·legacions al pressupost perquè «no s'ajusta a la realitat»
-
Política
Mar Lleixà insta Salut a replantejar el model de gestió i el rol dels hospitals municipals
-
Política
El Consell Comarcal del Baix Ebre tanca el 2025 amb un superàvit de 270.000 euros
