07
de desembre
del
2016
Actualitzat
a les
18:16h
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha finalitzat les obres de condicionament de la carretera T-350, entre Santa Bàrbara i Masdenverge. Els treballs, que han comptat amb una inversió de 2 milions d'euros, "han permès millorar la seguretat i la comoditat en la conducció per esta carretera" mitjançant actuacions com l'eixamplament de la calçada, la renovació del ferm i l'ordenació d'accessos, segons ha informat la conselleria en una nota de premsa. En este àmbit, es registra un trànsit de prop de 5.700 vehicles diaris.
El tram on s'ha actuat té una longitud de prop de 2,8 quilòmetres, al llarg del qual s'ha dut a terme un primer tram de 500 metres, el qual es va condicionar fa uns anys en el marc de la construcció de la variant de Santa Bàrbara, i ara s'han reparat alguns punts del ferm i s'ha estès una nova capa d'asfalt.
En el tram intermedi de 1,5 quilòmetres, s'ha eixamplat la carretera dels 7 metres que tenia anteriorment als 9 metres, amb dos carrils de 3,5 metres i vorals d'1 metre. En este àmbit, s'ha incidit en el traçat de la via, amb la suavització d'un revolt per afavorir la seguretat viària, i també s'han millorat els elements de drenatge i de senyalització.
Pel que fa al tram final, de 750 metres i que discorre entre el viaducte del barranc de la Galera i el final de la travessera de Masdenverge, s'han reparat alguns punts del ferm deteriorats i s'ha estès una nova capa d'asfalt. Així mateix, també s'ha construït una rotonda a la cruïlla de la travessera amb els carrers de Mianes i de la Galera per facilitar la canalització del trànsit i millorar la seguretat viària.
El tram on s'ha actuat té una longitud de prop de 2,8 quilòmetres, al llarg del qual s'ha dut a terme un primer tram de 500 metres, el qual es va condicionar fa uns anys en el marc de la construcció de la variant de Santa Bàrbara, i ara s'han reparat alguns punts del ferm i s'ha estès una nova capa d'asfalt.
En el tram intermedi de 1,5 quilòmetres, s'ha eixamplat la carretera dels 7 metres que tenia anteriorment als 9 metres, amb dos carrils de 3,5 metres i vorals d'1 metre. En este àmbit, s'ha incidit en el traçat de la via, amb la suavització d'un revolt per afavorir la seguretat viària, i també s'han millorat els elements de drenatge i de senyalització.
Pel que fa al tram final, de 750 metres i que discorre entre el viaducte del barranc de la Galera i el final de la travessera de Masdenverge, s'han reparat alguns punts del ferm deteriorats i s'ha estès una nova capa d'asfalt. Així mateix, també s'ha construït una rotonda a la cruïlla de la travessera amb els carrers de Mianes i de la Galera per facilitar la canalització del trànsit i millorar la seguretat viària.
La rotonda que s'ha construït a la cruïlla de la travessera amb els carrers de Mianes i de la Galera. Foto: Cedida