El Consell del Baix Ebre fa un estudi de satisfacció sobre el servei d'ajuda a domicili

El 88 % dels usuaris consideren que el servei n'ha millorat la qualitat de vida

Redacció
13 de gener del 2015
Actualitzat el 14 de gener a les 10:46h
Un 88 % dels usuaris del servei d’ajuda a domicili (SAD) del Consell Comarcal del Baix Ebre consideren que el SAD els ha permès millorar-ne la qualitat de vida, un 55 % pensen que els ha ajudat a descarregar o donar suport al cuidador o cuidadora principal i un 26 % afirmen que els permet continuar vivint de forma autònoma. Són alguns dels resultats de l’estudi de satisfacció del servei als usuaris que diàriament gaudixen del SAD, dut a terme pel consell, en el qual també destaca la valoració que fan de la qualitat del servei, que arriba a una puntuació de 9,6.

Segons destaca en una nota de premsa el president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Lluís Soler, esta dada “és una mostra tangible del gran treball i esforç que realitzen, dia rere dia, l’equip de treballadores familiars de l’ens comarcal”. El president ha afegit que “este tipus d’estudis són una eina eficaç per tal de comprovar si la feina realitzada s’adequa a les expectatives de l’usuari i, en el cas que no siga així, poder millorar el servei”.

L’estudi, elaborat entre els mesos de març i juliol mitjançant una entrevista al 70 % dels usuaris, també conclou altres aspectes. Per exemple, un 100 % dels entrevistats expressa que el tracte personal amb la treballadora social és força positiu i un 92 % diu que les tasques encarregades a les treballadores familiars es materialitzen correctament.