25
de gener
del
2024
Actualitzat
el
15
de febrer
a les
10:56h
Una seixantena de persones dels sectorseducatius i socials, entre equips tècnics de diverses àrees de l’Ajuntament d'Amposta, representants dels centres educatius, de les entitats socials i dels serveis de salut de la ciutat, es van reunir dimecres 24 de gener al CasalCívicdeGentGranRuizSalgado en la sisenaTaulasocioeducativa de la ciutat.
En esta sisena trobada es va parlar de la futura constitució del primer Conselld’infantsd’Amposta, es va presentar el projecte Igualtatd’oportunitats per garantir l’accés a les oportunitats educatives fora de l’escola, es va tractar la constitució de la comissió d’absentisme escolar de ciutat i de la futuracreació de l’Escoladefamílies, es van definir algunes accions del PlaEducatiud’Entorn i es va fer seguiment del PlaLocald’Infànciai Adolescència.
Constituïda el setembre del 2020, la TaulaSocioeducativad’Amposta és un espai que aglutina serveis i recursos que incideixen, des d’una vessant socioeducativa àmplia en els infants, els i les adolescents i les seves famílies. Amb l’objectiu de fomentar relacions de confiança i treball conjunt per diagnosticar i identificar mancances de ciutat per donar respostes col·laboratives tot avançant cap a una ciutat més educadora.
En esta sisena trobada es va parlar de la futura constitució del primer Conselld’infantsd’Amposta, es va presentar el projecte Igualtatd’oportunitats per garantir l’accés a les oportunitats educatives fora de l’escola, es va tractar la constitució de la comissió d’absentisme escolar de ciutat i de la futuracreació de l’Escoladefamílies, es van definir algunes accions del PlaEducatiud’Entorn i es va fer seguiment del PlaLocald’Infànciai Adolescència.
Constituïda el setembre del 2020, la TaulaSocioeducativad’Amposta és un espai que aglutina serveis i recursos que incideixen, des d’una vessant socioeducativa àmplia en els infants, els i les adolescents i les seves famílies. Amb l’objectiu de fomentar relacions de confiança i treball conjunt per diagnosticar i identificar mancances de ciutat per donar respostes col·laboratives tot avançant cap a una ciutat més educadora.