La Unió de Comerciants de Flix diu prou al Black Friday

Volen aprofitar este dia per reflexionar al voltant dels valors del comerç local i la manera de consumir que fomenta una campanya com esta

El «Black Friday» dóna el tret de sortida a la campanya de Nadal.
El «Black Friday» dóna el tret de sortida a la campanya de Nadal. | Adrià Costa
Aguaita.cat
24 de novembre del 2023
Actualitzat a la 13:34h
Un any més, l’últim divendres de novembre arriba la campanya del BlackFriday. Ja fa més d’una dècada que esta tradició nord-americana va arribar al nostre calendari comercial de la mà de grans empreses d’electrònica, donant lloc a una jornada on el consumisme és el gran protagonista.

En moltes ocasions, el comerçlocal s’ha vist obligat a sumar-se als descomptes per no perdre visibilitat en una data tan assenyalada, a les portes de la campanyadeNadal, a costa de reduir molt els marges de benefici o fins i tot fent front a pèrdues: és impossible igualar els preus i les ofertes de les grans superfícies.

Este any, la UniódeComerciantsdeFlix, amb la unanimitat d’una cinquantena de negocisassociats, ha decidit dir prou al Black Friday. “Li hem intentat donar la volta i aprofitar aquest dia per reflexionar al voltant dels valors del comerç local i la manera de consumir que fomenta una campanya com la del Black Friday” comenta Rita Costa, presidenta de l’entitat.