14
d'abril
del
2022
Actualitzat
a les
9:09h
Esta setmana han començat a Ulldecona les obresd’arranjament i reparació definitives d’alguns dels caminsdanyats pels aiguats de l’octubredel2018, concretament només els camins asfaltats o pavimentats, que són els únics que la Generalitat va acordar subvencionar al 50%, amb fons estatals, després de la declaraciódezonaafectadagreumentperunaemergència de protecciócivil a conseqüència de les pluges d’aquell moment, el que es coneix popularment com a zona catastròfica. Els treballs permetran arranjar el camí deMitanplana, Senioles, Masets, MolíNou i Montsià.
Les obres van ser adjudicades el passat mes de febrer a l’empresa Obres Vent i Sol 2010 S.L, per un import de 153.508,96 euros (IVA inclòs). A la licitació, per procediment obert simplificat, van presentar-se un total de deu empreses. L’altre 50% de la inversió correspon a fons propis de l’Ajuntamentd’Ulldecona. El consistori, segons explica l’alcaldessaNúriaVentura, està a l’espera de la finalització del litigi que manté encara amb el govern català precisament pel repartiment dels fons del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública del govern espanyol per reparar els danys d’aquells aiguats.
El valor total dels danys declarats per l’Ajuntament en infraestructures públiques, majoritàriament camins, va ser en aquell moment d’un milió i mig d’euros.
Les obres van ser adjudicades el passat mes de febrer a l’empresa Obres Vent i Sol 2010 S.L, per un import de 153.508,96 euros (IVA inclòs). A la licitació, per procediment obert simplificat, van presentar-se un total de deu empreses. L’altre 50% de la inversió correspon a fons propis de l’Ajuntamentd’Ulldecona. El consistori, segons explica l’alcaldessaNúriaVentura, està a l’espera de la finalització del litigi que manté encara amb el govern català precisament pel repartiment dels fons del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública del govern espanyol per reparar els danys d’aquells aiguats.
El valor total dels danys declarats per l’Ajuntament en infraestructures públiques, majoritàriament camins, va ser en aquell moment d’un milió i mig d’euros.