El port de les Cases, protagonista de la campanya de Nadal de TV3

TV3 ha enregistrat una part de l'espot nadalenc de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals al port de les Cases

Un dels fotogrames de l'espot nadalenc de TV3 al Port de les Cases
Un dels fotogrames de l'espot nadalenc de TV3 al Port de les Cases | Cedida
Aguaita.cat
14 de desembre del 2021
Actualitzat a les 19:32h
Fa unes setmanes, JoanRoig, alcalded'Alcanar, va convidar TV3 a sumar-se a l'onadadesolidaritat que està rebent el municipi desprésdelsaiguatsde l'1desetembre, per tal que el municipi d'Alcanar pogués tenir un paper protagonista estes festes nadalenques.

"Seria l'homenatge més gran possible per part de la televisió pública a tota aquesta gent, i segur que serviria per a impulsar el consum local i el turisme nacional després de la catàstrofe que hem viscut", explicava Roig a la carta.

La resposta va ser gairebé immediata. EldirectordeTV3, VicentSanchis, es va posar en contacte amb l'alcalde per a fer-li arribar tot l'escalf de la cadena i per a definir les iniciatives dirigides a pujar els ànims i donar un cop de mà a l'economia local.

Així, a mitjans de novembre, un equip de producció i de direcció, actors i personal de TV3vanenregistrarunapartdel'espotnadalencdelaCorporacióCatalanadeMitjansAudiovisualsalportdelesCases.

"Hem d'enfocar el futur amb un objectiu gran angular i entendre que tot és possible si hi posem ganes i compromís. Volem fer un especial agraïment al compromís de Vicent Sanchis amb el poble, que ha estat contínuament pendent de nosaltres. De moment, seguim treballant altres iniciatives amb la direcció de TV3", detalla l'alcalde.

300Km,lacampanyaaudiovisualdeNadaldeTV3

Una xica que treballa en l'àmbit forestal comença un recorregut de 300 quilòmetres, des de Puigcerdà fins a Alcanar, travessant tot Catalunya, des de la muntanya fins a la vora del mar, per retrobar-se amb el seu pare, que és pescador.

Amb la imatge de la xica mirant el mòbil, trobant a faltar una persona propera, però que es troba lluny, arrenca la campanyadeNadaldeTV3 i CatalunyaRàdio, en què els personatges es posen en marxa per retrobar-se per estes festes. És una proposta perquè l'audiència acompanye els protagonistes en el viatge que emprenen fins que es van acostant, la distància desapareix i afloren les emocions.

Després de viure un Nadal atípic i diferent a causa de la pandèmia, aquest any la campanya nadalenca als mitjans de la CCMA dona valor al contacte humà i la proximitat. D'aquesta manera, TV3 i Catalunya Ràdio celebren que sempre són al costat de l'audiència, des dels moments difícils del confinament fins ara, complint la missió de servei públic amb el lema: "Per Nadal i sempre, al teu costat".