L’Ampolla ha posat el punt final a la
IX Setmana del Comerç després de vuit dies de
campanyes i
activitats per
potenciar els diferents productes dels establiments i fomentar el
comerç local. Sota el lema '
Impulsem el nostre comerç', del 12 al 20 de novembre, els
comerços del municipi
adherits a la iniciativa van decorar els seus aparadors i van oferir
ofertes i
promocions preparades per a l'ocasió.
A més a més, la
Regidoria de Comerç de
l’Ajuntament de l’Ampolla va impulsar cada dia de la setmana campanyes basades en diferents temàtiques, així com la Festa del Reciclatge, una gimcana per a tota la família amb l'objectiu de conscienciar petits i grans sobre la importància de fer una bona selecció dels residus. Durant estos dies, també es van organitzar dos tallers a l’Escola Mediterrani, la degustació popular Fem un tastet, que va estar acompanyada per la
xaranga Estrella Band, i un matí de
música pels carrers i
establiments de la població amb la
Rondalla Suc d'Anguila i Guardet.
Tallers a l'escola Mediterrani de L'Ampolla Foto: Cedida
Coincidint amb la
Festa de la Segregació, hi va haver una xocolatada popular i la festa Torna la festa, sense el sopar popular. Així mateix, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla va impulsar la campanya Compra, rasca i guanya, a través de la qual cada establiment adscrit a la Setmana del Comerç ha repartit premis de 5, 10 i 20 euros entre la seva clientela. “Cada any, el nostre objectiu és dinamitzar les vendes dels establiments locals i sensibilitzar els consumidors de la importància de mantenir el comerç local de l’Ampolla. Un any més, estem molt satisfets dels resultats obtinguts, ja que hem ajudat a incentivar el consum i fidelitzar i captar nous clients”, explica
Geno Cabrera,
regidora de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla