Una quarantena de comerços d'Ascó repartiran més de 15.000 rasques de Nadal entre els seus clients

El comerç i l'Ajuntament d'Ascó llencen la campanya #tuetselregal per dinamitzar el sector comercial local

Vista general d'Ascó.
Vista general d'Ascó. | Cedida
Redacció
30 de novembre del 2020
Actualitzat a les 16:25h
La població d’Ascó enguany prepara un Nadal diferent, en què els comerciants volen premiar la fidelitat dels clients i fer una crida a mantenir en vida el comerç local. D’esta voluntat de l’Ajuntament d’Ascó i del sector comercial del municipi neix la campanya #tuetselregal. Així una quarantena de comerços repartiran més de 15.000 rasques de Nadal entre els seus clients, des d’este cap de setmana fins al 6 de gener. Els rasques premiats comptaran amb 5 euros a bescanviar al comerç local del 7 de gener al 27 de febrer.

“Vivim una situació de pandèmia que ha estat un cop molt fort pel comerç local, però també ens ha fet donar compte de la importància de les relacions humanes i d’estar connectats amb el nostre entorn. Ara més que mai, el nostre comerç necessita del veïnat per tirar endavant i des de l’Ajuntament també volem estar al seu costat, al costat del teixit empresarial d’Ascó”, subratlla Miquel Àngel Ribes, alcalde d’Ascó.

La campanya pretén sensibilitzar i dinamitzar el comerç local. “Els nostres comerços han estat al peu del canó quan la pandèmia els ho ha permès, sempre al costat de la clientela; per tant, han estat el nostre regal durant la pandèmia. La ciutadania, per la nostra, també som el seu regal i per això este lema que servix per tots dos col·lectius. Volem crear consciència de la importància de comprar a casa: genera economia i ocupació local, redueix la petjada en el medi ambient, crea vincles socials i manté viu el poble”, afegeix Carolina Baiges, regidora de Promoció Econòmica.

La força de les xarxes socials
La campanya #tuetselregal també compta amb un fort element digital. De fet, es realitzaran diverses accions a les xarxes socials al llarg de totes les festes nadalenques. Entre elles destaquen un vídeo promocional i un concurs a Instagram i Facebook amb el #tueteselregal on els clients es podran fer fotografies als diferents photocalls que muntaran les empreses adherides a la campanya. Entre els participants es farà un sorteig de premis.
Bases i més info aquí: www.asco.cat