La campanya «Tortosa, ciutat del Renaixement. Cultiva l’art de viure!» finalista als premis de Alimara

Redacció
17 d'abril del 2014
Imatge de la campanya promocional
Imatge de la campanya promocional | Cedida
Imatge de la campanya promocional. Foto: Cedida

La campanya de promoció «Tortosa, ciutat del Renaixement. Cultiva l’art de viure!»
ha quedat finalista en la seua categoria en els premis de turisme Alimara, que des
de fa ja 30 anys atorga anualment el Centre Internacional de Formació en Turisme,
Hoteleria i Gastronomia (CETT). Es tracta d’uns guardons que reconeixen l’esforç
realitzat per institucions i empreses per impulsar accions promocionals i les
campanyes turístiques més creatives i innovadores de l’any.

L’Ajuntament de Tortosa va posar en marxa l’any passat la campanya «Tortosa, ciutat
del Renaixement. Cultiva l’art de viure!», en què tres actors tortosins (Belén
Fabra, Sílvia Sabaté i Pere Ponce) protagonitzen una història de retrobament a la
ciutat que els va veure nàixer, mentre redescobreixen els seus actius turístics. Es
tracta d’una acció, que es va fer en el marc del Pla de Foment Turístic de Tortosa,
que este any tornarà a repetir-se amb l’objectiu de captar l’atenció dels
principals mercats emissors de turistes, especialment els de Barcelona i àrea
metropolitana. Aquesta mateixa campanya ja va guanyar el premi Cartanyà de Turisme
2013, que atorga el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.