Malestar a Campredó per les «greus deficiències» en el servei de repartiment de Correos

El govern municipal denuncia que el servei "ha arribat a límits de deteriorament inusitats" i demana a l'empresa pública que pose mesures per corregir la situació

Furgonetes de repartiment de Correos.
Furgonetes de repartiment de Correos. | @ajuntamentbas
Redacció
27 de juny del 2018
Actualitzat a les 19:11h
El govern municipal de Campredó ha denunciat públicament les “greus deficiències” que s’han produït durant els darrers mesos en el servei de repartiment de correspondència i paqueteria que realitza l’empresa pública Correos.

Segons explica en una nota de premsa, l’empresa ha anat canviant de repartidor amb una freqüència inusitada. A partir de la no renovació de contracte dels carters/repartidors que ja coneixien adequadament les diferents partides d’habitatges que pertanyen al poble (Font de Quinto, Raval del Pom, Soldevila, Rodeo), les queixes ciutadanes han anat en augment. Hi ha famílies, fins i tot del nucli urbà, que afirmen que no han rebut cap tipus de correspondència durant els dos darrers mesos, altres des de fa setmanes.

“El cas és que darrerament s’ha  arribat a límits de deteriorament inusitats, a causa del deficient servei de repartiment, que no està cobrint la totalitat de la població, cosa que està causant gran malestar ciutadà en no rebre cartes urgents, i correspondència essencial per al dia a dia”, apunta.

Davant esta situació, el govern municipal de Campredó demana a l’empresa Correos que pose tots els mitjans per donar un correcte servei, “ja que no estan portant-la a terme d’una manera professional i adequada”, exposa. “Val a dir que les condicions dels treballadors són dolentes, no disposen ni de local on repartir, fet que accelera la ineficàcia actual”, afegix a la nota.

“La situació actual és intolerable, amb esta mena de repartiment irregular, amb nombroses errades”, conclou. Des de Campredó els usuaris particulars i empreses ja s’han dirigit a Correos per fer les reclamacions.