L'Ajuntament de Deltebre estrena un servei de notificacions via Whatsapp

En una setmana ja s'hi han inscrit més de 500 veïns

Campanya informativa del canal de Whatsapp.
Campanya informativa del canal de Whatsapp. | Cedida
Redacció
29 de maig del 2017
Actualitzat a les 11:06h
Més de 500 ciutadans s’han inscrit, en tan sols una setmana, al nou Servei de Notificacions per Whatsapp de l’Ajuntament de Deltebre. Es tracta d’un nou canal obert pel consistori amb el qual es pretén donar informació d’interès per als deltebrencs de forma directa i que ha rebut en molts pocs dies un interès massiu per part dels veïns del municipi.

A través d’un formulari, els veïns poden escollir el nucli o àmbit sobre el qual volen informar-se (tot el municipi, Molí dels Mirons, Jesús i Maria, Hortets, Zona Ajuntament, La Cava centre, Barracot, Riumar i Zona rural). També poden escollir les temàtiques (tot el que succeeix al municipi, Afers Interns i Institucionals, Dinamització Econòmica i Enfocament Turístic, Dinamització Territorial i Imatge de Poble i Dinamització Social i Participació Ciutadania).

Un cop omplert el formulari, els usuaris interessats han d’afegir el número 646 208 356 a l’Agenda de contactes del telèfon amb el nom “Ajuntament de Deltebre”.

L’Ajuntament de Deltebre ja va ser el primer de les Terres de l’Ebre en emetre els plens en directe per internet a través d’un sistema de càmeres instal·lades a la sala de plens del consistori que permeten visualitzar les intervencions dels regidors.  Una clara aposta per la utilització de les noves tecnologies amb l’objectiu de guanyar en transparència i arribar de forma directa a la ciutadania que ara s’amplia també de forma pionera, almenys d’entre els ajuntaments més grans del territori, per comunicar-se via Whatsapp amb els seus veïns.