Tivissa oferix un servei d'assessorament energètic gratuït pels veïns i empreses del municipi

Començarà a funcionar a partir de dimarts vinent, a l'oficina d'atenció al públic de l'Ajuntament

Redacció
07 de març del 2017
Actualitzat a les 16:55h
Presentació del servei d'assessorament energètic gratuït que oferirà l'Ajuntament de Tivissa.
Presentació del servei d'assessorament energètic gratuït que oferirà l'Ajuntament de Tivissa. | Cedida
L'Ajuntament de Tivissa ha presentat este dimarts un servei d'assessorament energètic gratuït, adreçat als veïns i les empreses de la població, que començarà a funcionar a partir de dimarts vinent, a l'oficina d'atenció al públic de l'Ajuntament de Tivissa, segons ha informat el consistori en un comunicat.

L'alcalde de Tivissa, Jordi Jardí, ha explicat que "l'equip de govern ha volgut posar en marxa este servei 100% gratuït pels veïns perquè puguen conèixer de primera mà el que paguen a les factures de llum i gas". Segons Jardí, tots els dimarts un assessor de la consultoria energètica Siner Aegyer "atendrà les consultes de les persones que ho desitgen per explicar-los la complicada factura energètica de la llum i els gas i puguen pagar únicament el que és just, amb transparència, informació i claredat". L'alcalde tivissà ha fet una crida als veïns perquè facen servir el servei "on trobaran, entre d'altres, assessorament sobre la potència contractada, sobre tarifes no recomanables i, si cal, canvis de companyia".

Per la seua part, el regidor de Servei al Territori de Tivissa, Joaquim Roset, ha explicat que el serveix sorgix a partir de l'augment de la despesa energètica de moltes llars "que agreuja la situació econòmica de moltes famílies i empreses". Segons Roset, el servei servirà "perquè, amb un assessorament totalment personalitzat, es pugue saber què s'està pagant, i també resoldre els dubtes que genera la factura de llum i gas". A més, el regidor ha afegit que el servei també oferirà "la possibilitat d'ajudar a tramitar reclamacions i per indicar als usuaris com pagar menys".

L'Ajuntament de Tivissa ha posat en funcionament este servei per una durada d'un any prorrogable i l'horari d'atenció serà els dimarts, de 13 a 14 hores. En cas de no poder ser atesos, s'obrirà un llistat i serà el responsable del servei qui es posarà en contacte amb l'usuari.