Amposta estrena marca turística amb el riu, el Pont Penjant i el Delta com a protagonistes

Redacció
18 de març del 2015
Actualitzat a les 16:47h
El logotip integra dins la A la silueta el delta de l'Ebre i el pont penjant que identifica la ciutat.
El logotip integra dins la A la silueta el delta de l'Ebre i el pont penjant que identifica la ciutat.

L’alcalde d’Amposta, Manel Ferré, i el regidor d’Esports i Turisme de la ciutat, Francesc Paz, han presentat la nova proposta gràfica per a la marca turística Amposta, Delta de l’Ebre, que destaca com a conceptes el riu Ebre i també el Delta. En este sentit, la marca és la representació de la lletra A, la inicial del topònim, on s’integra el perfil del Delta de l’Ebre remarcant especialment l’hemidelta dret, és a dir, la situació geogràfica de la ciutat d’Amposta dins el Delta, i com a element amb especial importància i imprescindible en una proposta d’identificació gràfica d’Amposta apareix també al logotip el Pont Penjant.

Una de els característiques més destacables de la marca és la seua versatilitat, ja que presenta diferències en els colors, amb tonalitats del blau, el verd, el groc i el marró que s’aniran utilitzant dins la mateixa proposta gràfica com a reflex de la gama cromàtica que adquirix e Delta de l’Ebre en cada estació de l’any, en funció de les fases del cultiu de l’arròs.

Amposta ha presentat la seua nova marca turística en dates importants per a la promoció i difusió dels seus actius naturals i patrimonials per la proximitat de la campanya turística de Setmana Santa i tenint també en compte que este dissabte 21 de març tindrà lloc la inauguració de l’Espai Ebre Km 0, l’equipament ubicat a l’antic escorxador municipal que allotja les noves instal·lacions de l’Oficina de Turisme i també una instal·lació museogràfica sobre el riu, la gastronomia, el paisatge i el patrimoni natural del Delta de l’Ebre.

La marca turística Amposta Delta de l’Ebre s’ha presentat amb l’objectiu d’anar creixent en les seues aplicacions i esdevenir la marca identificativa de la ciutat en totes les seues vessants, ja siga en l’àmbit esportiu, cultural, comercial o purament turístic i promocional.