SUCCESSOS

Apareixen pintades d'«assassí» a la casa d'un taurí voluntari de l'illa dels bous

Des del col·lectiu han denunciat els fets en un comunicat a les xarxes socials

, Tortosa | 21/01/2019 a les 19:13h
Arxivat a: Societat, Illa dels Bous, taurins, voluntaris illa dels bous, fauna, Medi Ambient, successos
Imatge de les pintades a la façana de la casa d'un dels voluntaris.
Imatge de les pintades a la façana de la casa d'un dels voluntaris. | Ajudem als bous de l'Illa
La façana de la casa d'un dels voluntaris de l'illa dels bous ha aparegut pintada este matí amb les paraules "Taurí assassí, fora de l'Illa!". Així ho han denunciat avui des del col·lectiu que s'encarrega d'alimentar els animals de l'illa de Vinallop. Segons han afirmat, la persona afectada ja ha denunciat els fets a la policia.

Alguns dels voluntaris taurins de l'illa dels bous han compartit la seua indignació davant els fets: "S'atreveixen a insultar-lo i a embrutar-li la casa pel simple fet de ser taurí, deixant de banda i oblidant que, gràcies a ell, s'ha format el grup de voluntaris que entren setmana rere setmana, des de fa una mica més de dos anys, a donar menjar als bous de l'illa sense faltar ni una sola setmana". Des del col·lectiu han afirmat que, sense la seua tasca, els animals de l'illa de Vinallop s'hagueren mort de gana, declarant que ells han entrat sempre "independentment de les condicions meteorològiques, en barques foradades, en condicions pèssimes i posant, molts cops, la nostra pròpia seguretat en perill".

"Ningú té dret a menysprear una labor que, de forma desinteressada i altruista, fem un grup de persones que estimem els bous", han apuntat els voluntaris. Des del mateix grup han volgut fer públic els fets afegint que, segons diuen, no són els primers insults o amenaces que reben pel fet de ser taurins.

COMENTARIS

Animals
Anònim, 21/01/2019 a les 20:23
+15
-11
Pos que vagin los animalistes a donar-los menjar, això si, nomès aniran quan hi hagi camares per a que els gravin.
No cola, esta tàctica de fer-se lavíctima és molt velleta.
Joan Curto., 21/01/2019 a les 22:38
+12
-18
Ho poso aquí escrit, perquè és flipant i trist lo que poden arribar a fer esta gent. Estos taurins ja no saben que fer per cridar l'atenció. Estos taurins se fan auto pintades, en faltes ortogràfiques i cutres. Haurien de recordar que posar falses denúncies és delicte. Lo següent que faran quan no haiguen correbous que serà?, matar les vaquetes a cops de barra de ferro perquè no els surt a conte tindre-les, i diran que han sigut los animalistes? Lo que arriba a fer la gent xeics! En comptes d'anar a fer patir animals haurien de fer repàs o treure's la ESO. Així quan se faiguen una pintada per a poder atacar a algú escriuran normal, no com un taurí.

A vore! és evident que ho han fet ells mateixos o alguns dels seus colegues...si te fixes, a la notícia estan més rato parlant de lo que fan que de la pintada, queda clar que sols busquen algo per fer-se los pobrets i fer pena per a que los publiquen alguna cosa, i això segur que van pensar que era fàcil de fer. Ademés, que se'n treu de fotre una pintada en faltes d'ortografia? aquí queda clar qui ne surt guanyant, los que l'han fet, possiblement ells mateixos...per fotre soroll , que és l'únic que busquen...a vore si els donen premi de "víctimes de l'any" a la gala dels taurins.
Víctimes/Agressors
Anònim, 22/01/2019 a les 11:52
+4
-11
Estic totalment d'acord amb Joan Curto. Els voluntaris animalistes que van a portar menjar a l'illa ho fan de cor, perquè estimen els animals i els preocupa el seu benestar, ens preocupa el seu patiment sí!,... Vatros allí només aneu a netejar la vostra cara de maltractadors volent fer creure què? Què estimeu als animals? Què sou persones íntegres i equilibrades?,.... La veritat dóna igual perquè és prou ridícul, però l'acció en sí és bona, els porteu aliment i a ells els fa falta. Encara que ajudeu amb això, a mi personalment igual m'inspireu fàstic com a persones, abusadors que alimenten i fan veure que "cuiden" els animals que després maltracten a la plaça. Però pensant en el benestar dels animals de l'illa, és millor que els hi seguiu portant menjar (val més dos cops a la setmana que un).
No entenc el motiu d'aquesta pintada, a no ser que busqueu inculpar-nos d'algún fet vandàlic i, com diu Joan Curto, fer rebombori publicant-ho a la premsa per tal de desprestigiar-nos i embrutar la nostra imatge, perquè la vostra ja fa prou pudor!
Joan Curto. Curt pero curt
Sandra masdeu, 22/01/2019 a les 15:01
+9
-4
Joan Curto. Em deixa la posibilitat de ficar anonim, pero jo no m. Amago de res. Ets una persona curta pero mol curta com el significant del teu cognom. Tu o fairies de pintar te unes paraules aixi al muro de casa teva?? O pot ser ja o as fet I per aixo descrius els fets com si aguessen sigut tal com dius. Ya un dixo q diu "qui mal pensá mal fa" APLICAT EL CUENTO XATET
Per a aconsellar/ acusar s'ha d'informar-se bé un mateix
Anònim, 22/01/2019 a les 15:15
+8
-4
Bona tarde, i perdona Joan Curto;
tal i com tu dius que fer denúncies falses es delictes, acusar sense proves també ho és. Així què quan estiguis ben informat podràs parar, sinó fes un treball de recerca d'informació abans de parlar.

Respecte al tema que dius "En comptes d'anar a fer patir animals haurien de fer repàs o treure's la ESO. Així quan se faiguen una pintada per a poder atacar a algú escriuran normal, no com un taurí."; estic segur que hi ha gent taurina amb més estudis i respecte que tú, per tant no pots generalitzar, al igual que poden haver antitaurins amb més o menys estudis, o és què tots els antitaurins són els més llestos?? DONCS NO. hi ha de tot com a tot arreu.

I ja que tu aconselles treure's la ESO als taurins o fer repàs, jo t'aconsello a formar-te en programació Neurolingüistica i d'aquets forma aprendras a poder generalitzar o no a nivvell d'expressió

Gràcies i bona tarde!
No ho entenc
Josep Bayerri, 22/01/2019 a les 18:59
+3
-4
No entenc res d'aquesta polémica. Que defensor de les corregudes i maltracte de bous els portin menjar i que els contraris, dits animalistes, critiquen que els alimenten. De tota manera fora bo que tots escriguin posant els seus noms per saber qui son els uns i els altres
joan curto para conte
Anònim, 27/01/2019 a les 22:15
+6
-0
Para conté ambvels teus comentaris ofensius quan parles dels casadors.tu ets animalista? No.tu ets un ecoterrosista pallaso,taspolsaran
per a joan curto
joan curto la vergonya de tortosa, 28/01/2019 a les 23:09
+2
-0
Dedicat a arreglar pinchasos ques lo teu i deixa als casadors tranquils.
Josep bayarri
Anònim, 31/01/2019 a les 17:14
+0
-0
els que ho fem, ho fem perquè ens agraden els bous i no els podem veure patir d'aquestes maneres.
Es porta menjar als animals per a que no morin, en canvi los 4 antitaurins de les terres de l'ebre intenten fer com si ho fessen ells, natros fem lo que podem per ajudar-los. Si et fixes els antitaurins que diuen entrar a l'illa, sempre van en càmeres en canvi els taurins no. Els taurins vam intentar parlar amb aquest grup per cordinar-mos i poder entrar uns cada setmana i així poder recollir molts d'aliments i que sempre tinguessen prou menjar, i ens van enviar a cagar a la via.
JOAN CURTO LA VERGONYA DE LES TERRES DE L'EBRE
Anònim, 31/01/2019 a les 17:18
+0
-0
Joan, podries veure que només et recolzen els 4 "pixapins" ignorants. No ets benvingut a molts pobles de les terres de l'ebre. Per cert soc taurí i tinc una carrera i un màster.