La Ràpita explora noves accions de promoció per captar turisme britànic

La població participa a la fira World Travel Market de Londres amb l’objectiu de buscar la internacionalització per estendre la demanda turística al llarg de tot l’any

Stand de les Terres de l'Ebre a la World Travel Market.
Stand de les Terres de l'Ebre a la World Travel Market. | Cedida
Redacció
07 de novembre del 2018
Actualitzat a les 16:47h
La Ràpita està duent a terme estos dies una nova acció promocional per eixamplar el mercat turístic, participant a la fira de turisme professional europea World Travel Market que té lloc a Londres.

Turisme de la Ràpita, juntament amb l’Estació Nàutica, està present al corner del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a l’estand de Catalunya, amb l’objectiu d’atreure l’atenció del mercat britànic i donar a conèixer la seua oferta als touroperadors per tal que la tinguen present quan dissenyen els seus productes.

Es tracta d’incidir en la internacionalització per incrementar la demanda turística també fora de la temporada d’estiu. L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha assistit a la fira acompanyat pel president i pel coordinador de l’Estació Nàutica, Joan Barberà i Jordi López, respectivament.

I és que l'Ajuntament rapitenc i l’Estació Nàutica consideren que “la proximitat de l’aeroport de Reus, on arriben a operar 80 vols setmanals amb les illes Britàniques, i també l’agenda de vacances particular que té la societat britànica, distribuïda al llarg de l’any, són oportunitats a aprofitar que lliguen amb la màxima de la desestacionalització turística que persegueix la Ràpita”, ha destacat l’alcalde. 

De fet, la recentment presentada campanya 'Temporada Alta', que obre tot un ventall d’activitats turístiques, especialment en el sector nàutic, per atreure visitants entre novembre i juny, cerca el mateix objectiu que es persegueix ara al World Travel  Market. Així ho ha destacat el president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà: “Vam veure que feia falta ampliar l’activitat a l’hivern per buscar una major estabilitat econòmica a través del turisme i això ens porta a la Temporada Alta i també hem vist interessant enllaçar-nos amb el mercat britànic, per això hem vingut a esta fira on es cuinen les ofertes turístiques de tot el món per analitzar com connectar-nos millor al mercat internacional”.

El contacte directe amb els touroperadors és una de les oportunitats que ofereix esta fira que reuneix a Londres 51.000 professionals procedents de 185 països.