A punt un seminari per ajudar a les empreses amb el comerç electrònic

Es farà el dijous 25 d’octubre a la Biblioteca Francesc Balagué de Sant Jaume d’Enveja

per Redacció, Sant Jaume d'Enveja, 19 d'octubre de 2018 a les 16:54 |
Marta Soler, l'especialista encarregada d'impartir el seminari. | Cedida
Tot i estar a l’ordre del dia, tractar amb un client electrònic no és una tasca fàcil, pel que el Consell Comarcal del Montsià ha organitzat un Seminari Digital per a Empreses i Persones Emprenedores. Un seminari de màrqueting en línia que està pensat per ajudar a millorar les capacitacions d’empreses i autònoms que han de començar o han començat el procés de digitalització. El curs serà el dijous 25 d’octubre a la Biblioteca Francesc Balagué, de Sant Jaume d’Enveja.
 

La nova sessió porta per títol “La clientela és el centre de l’ecommerce”, i anirà a
càrrec de Marta Soler. El seminari abordarà temes com l’efectivitat de la comunicació amb els clients, com conèixer el retorn de les campanyes iniciades o com fidelitzar els possibles clients electrònics.
 
Soler va iniciar la seva carrera professional en el camp de l’enginyeria de Telecomunicacions, des d’on molt aviat comença a iniciar-se en el disseny web i el màrqueting digital. És fundadora de l’empresa INTERDIGITAL.es i afirma sentir fascinació per les potencialitats de la comunicació a la xarxa. Això la va portar a especialitzar-se en Conversió i Màrqueting Digital.

 
Cal recordar que el projecte global està donant suport a les empreses i organitzacions del territori amb l’objectiu de donar riquesa i llocs de treball mitjançant la potenciació dels recursos endògens i la cooperació pública i privada, per millorar les condicions de vida de la població.

 

Participació