17
d'abril
del
2018
Actualitzat
a les
16:19h
L’Ajuntament d’Amposta ha estrenat una nova app mòbil. Amb ella, la ciutadania podrà rebre notificacions de les incidències que afecten els subministraments o la via pública al mòbil; consultar totes les notícies que genera el consistori; tenir accès l’agenda d’activitats, els comerços i les farmàcies del municipi; enviar consultes i suggeriments al consistori i comunicar incidències a la via pública.
L’App Ciutat d’Amposta es pot descarregar des d’este dilluns tant per a dispositius Android com per a IOS. “És una eina molt potent que permetrà a la ciutadania tenir un fil directe amb l’administració local”, ha assenyalat l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, tot destacant que amb l’aplicació “es complix un altre punt del programa electoral i a la vegada és una manera més de treballar amb aquells compromisos que són
transversals: la participació, la transparència i l’eficiència”.
L’alcalde, que ha presentat l’app als mitjans de comunicació acompanyat del regidor de Noves Tecnologies, Participació Ciutadana i Eficiència Energètica, Pau Cid, ha destacat que “una de les parts més importats de l’app és la d’Incidències, la que hem estat defensant des del principi”. “Com un govern obert que som, durant aquests últims tres anys hem estat molt oberts a la ciutadania a través de tots els canals que teníem a l’abast, i a través de missatges a les xarxes socials ens han arribat moltes incidències, que derivem sempre a l’àrea del consistori que pertoca perquè esta li puga donar resolució”. “El que fem ara amb l’app és centralitzar-ho tot en un mateix espai, per posar-hi ordre”, ha dit Tomàs, tot reconeixent que “s’assumix el risc que es pug col·lapsar amb l’arribada de moltes incidències, perquè sabem que al conjunt de la ciutat hi ha moltes coses a solucionar”. “Però no ens fa temor ni ens ha de frenar esta realitat”, diu Tomàs.
Per a fer arribar les incidències a l’Ajuntament, l’usuari s’haurà d’haver identificat un cop dins a Configuració de l’app. Podrà enviar una imatge amb una foto i geolocalitzar la incidència de la via pública que s’haja de solucionar. L’Ajuntament l’informarà de la recepció d’esta incidència i també de l’estat de
resolució. Per la seua banda, Cid ha volgut destacar que esta aplicació “’s’ha fet a mida i així podem tenir en una sola aplicació tots aquells serveis que pensem que són importants per a la ciutadania”.
L’App Ciutat d’Amposta es pot descarregar des d’este dilluns tant per a dispositius Android com per a IOS. “És una eina molt potent que permetrà a la ciutadania tenir un fil directe amb l’administració local”, ha assenyalat l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, tot destacant que amb l’aplicació “es complix un altre punt del programa electoral i a la vegada és una manera més de treballar amb aquells compromisos que són
transversals: la participació, la transparència i l’eficiència”.
L’alcalde, que ha presentat l’app als mitjans de comunicació acompanyat del regidor de Noves Tecnologies, Participació Ciutadana i Eficiència Energètica, Pau Cid, ha destacat que “una de les parts més importats de l’app és la d’Incidències, la que hem estat defensant des del principi”. “Com un govern obert que som, durant aquests últims tres anys hem estat molt oberts a la ciutadania a través de tots els canals que teníem a l’abast, i a través de missatges a les xarxes socials ens han arribat moltes incidències, que derivem sempre a l’àrea del consistori que pertoca perquè esta li puga donar resolució”. “El que fem ara amb l’app és centralitzar-ho tot en un mateix espai, per posar-hi ordre”, ha dit Tomàs, tot reconeixent que “s’assumix el risc que es pug col·lapsar amb l’arribada de moltes incidències, perquè sabem que al conjunt de la ciutat hi ha moltes coses a solucionar”. “Però no ens fa temor ni ens ha de frenar esta realitat”, diu Tomàs.
Per a fer arribar les incidències a l’Ajuntament, l’usuari s’haurà d’haver identificat un cop dins a Configuració de l’app. Podrà enviar una imatge amb una foto i geolocalitzar la incidència de la via pública que s’haja de solucionar. L’Ajuntament l’informarà de la recepció d’esta incidència i també de l’estat de
resolució. Per la seua banda, Cid ha volgut destacar que esta aplicació “’s’ha fet a mida i així podem tenir en una sola aplicació tots aquells serveis que pensem que són importants per a la ciutadania”.