"Vaig veure un vídeo semblant a la xarxa i vaig intentar fer alguna cosa similar. El resultat és això!", explica a aguaita.cat, Bertomeu, de 25 anys i que treballa de camioner.
Al vídeo de poc menys d'un minut i mig podem veure el gos de Jesua, Thor, menjant a taula a travès de les mans del seu amo, com si fos ben bé una persona. Del vídeo ja se'n han fet ressó programes d'àmbit estatal, com l'Anda ya dels 40 Principals.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3f296dYIXUI[/youtube]
'Human Dog', el fenòmen viral de YouTube amb segell ebrenc
El vídeo ideat per un jove de Sant Jaume d'Enveja ha arribat, amb tan sols 3 dies, a les 70.000 visites

ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2014 a les 09:46
Amb tan sols 3 dies ha arribat a les 70.000 visualitzacions. Es tracta 'Human Dog' el vídeo creat pel jove de Sant Jaume d'Enveja, resident a la Ràpita, Jesua Bertomeu.
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou