La CUP ha convocat per este divendres a les 7 de la tarda a la plaça de de l'Ajuntament de Tortosa una concentració per mostrar el seu suport a l'alcaldessa de Berga, Montse Venturós, detinguda pels Mossos d'Esquadra per no presentar-se voluntàriament al jutjat per haver penjat una estelada durant dos campanyes electorals al balcó consistorial.
A part de Tortosa, també hi haurà concentracions davant dels ajuntaments o en altres cèntriques places de ciutats com Barcelona, Girona, Lleida, Reus, Figueres, Sabadell, Mataró, Vilafranca del Penedès, Sort i Palma, a més de Berga.
La convocatòria porta per lemes Solidaritat amb Montse Venturós, Hem triat la humil decisió de no retrocedir, Berga no la despenja, Sense por, i Som Montse Venturós.
Paral·lelament, Òmnium Cultural i l'ANC també han convocat una mobilització a la mateixa hora a la plaça de l'Ajuntament d'Amposta per donar suport a Venturós.
Convocades concentracions de suport a l'alcaldessa de Berga a Amposta i Tortosa
Les mobilitzacions són este divendres a les 7 de la tarda a les places dels ajuntaments de les dos ciutats

ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2016 a les 16:53
Actualitzat el 04 de novembre de 2016 a les 17:49
Et pot interessar
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar
-
Política Aprovat un manifest a favor de la gigafactoria d'IA a Móra la Nova
-
Política Amposta destinarà 850.000 euros a un Centre d'Interpretació de la Festa i la Cultura dels Bous
-
Política El republicà Enric Adell és el nou president del Patronat de Turisme de la Diputació
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts