Kia Motors Iberia i Ebre Mòbil inauguren les seues noves instal·lacions a Tortosa

El nou concessionari es troba ubicat al carrer Ulldecona de Ferreries, en una zona molt transitada i de molta activitat comercial

1200_1570120991kia2
1200_1570120991kia2
Redacció
03 d'octubre del 2019
Actualitzat a les 20:46h
Kia Motors Iberia i Ebre Mòbil, concesionari oficial de Kia a Tortosa, van inaugurar este dimecres 2 d'octubre les noves instal.lacions ubicades a la capital del Baix Ebre. A l'acte hi va assistir com a amfitrió Mr Kim, president de Kia Motors Ibèria; Eduardo Divar, director general de Kia; i Javier Mulet, gerent d'una tercera generació del concesionari tortosí, ara Ebre Mòbil, a més d'una nodrida representació del teixit socio-econòmic de la ciutat. Les noves instal.lacions, de 1.200 metres quadrats, acolliran serveis de venda i exposició dels models més innovadors de la marca coreana, així com el vehicles semi-nous de Kia Ocasió.

Després d'una visita guiada per les instal.lacions, es va donar pas a les autoritats i l'alcaldessa Meritxell Roigé va agrair la confiança de la marca per apostar pel territori. 

En el seu discurs, Javier Mulet va destacar la motivació de l'empresa per oferir la major qualitat als seus clients ara "amb un renovat impuls amb les instal.lacions de Kia, una de les marques de més gran creixement automobilístic a nivell mundial", va assegurar. També es va destapar una placa commemorativa de la nova instal.lació i es va mostrar un vídeo on el tennista Rafa Nadal, imatge promocional de la marca, encoratjava als tortosins en esta nova aventura empresarial i entregava una samarreta signada per decorar la nova botiga.
 

Responsables de la marca.

Al seu torn Eduardo Divar, director general de Kia Motors Ibèria, va remarcar "la importància del desplegament de la marca a tots els territoris" i com, de ser la vintena marca, s'ha posicionat a ser "de les 3 més venudes a tot l'Estat".

Pel que fa al consumidor, tot i que és cert que amb la crisi es va notar que el sector trontollava, el fet d'apostar fort per la innovació va fer créixer la marca Kia en temps difícils. El secret, afirma Eduardo Divar "és que la marca Kia arriba a tot tipus de consumidor, sigui quin sigui el seu nivell econòmic ". I és que la marca, afegia, disposa d'una àmplia gamma de models que s'ajusten a totes les butxaques i necessitats.

Respecte al futur dels cotxes recarregables "Kia desenvoluparà una aposta per cinc nous models elèctrics, cinc híbrids i un amb pila hidrògen", explicaven els seus representats.

Poc a poc les grans ciutats i també les ciutats mitjanes com Tortosa i Amposta, on també tenen concessionari Kia, s'aniran adaptant a comprar cotxes més sostenibles, "és la tendència", sosté el director general de la marca.
 

Kia Tortosa, disposarà dels 20 models de la marca englobant diferents segments i necessitats dels clients. "Una botiga de grans dimensions com esta aporta al client seguretat i compromís, ell mateix pot escollir in situ el producte adient", apuntava.

Presentació del nou Kia XCeed

Durant la inauguració, els assistents van poder conèixer i veure el nou Kia XCeed, el nou Crossover Utility Vehicle (CUV) urbà de Kia Motors, que combina la funcionalitat d'un SUV compacte amb les proporcions esportives i la conducció d'un turisme.
Durant l'acte també es va presentar el nou Kia e-Niro elèctric, que oferix més potència i autonomia.E l model es presenta en 2 sistemes de propulsió de gran autonomia i 0 emissions. S'unix així a la creixent gamma Kia de models híbrids, híbrids recarregables i elèctrics. El nou model oferix una autonomia elèctrica de fins a 455 km amb una sola càrrega, amb bateries de nova generació i en els quals la densitat de les celdes augmenta fins a un 25%.

Kia Motors Corporation

Kia Motors Corporation (www.kia.com) va ésser fundada el 1944 i és el fabricant de vehicles més antic de Corea. Produïx més de 3 milions de vehicles anualment en les seues 14 plantes de fabricació i muntatge a cinc països que al seu torn, distribuïxen al voltant de 180 països. Kia té més de 51.000 empleats a tot el món i uns ingressos anuals de 47 mil milions de dòlars.

És el principal patrocinador de l'Open Austràlia i sòci automobilístic de la FiFa, a més de partner oficial de la UEFA Europa League.