La Ràpita segueix treballant en la desestacionalització turística

“Temporada Alta” és la segona part de la campanya d’activitats del municipi

L'alcalde de la Ràpita i el president de l'Estació Nàutica, durant la presentació de la campanya.
L'alcalde de la Ràpita i el president de l'Estació Nàutica, durant la presentació de la campanya. | Cedida
Redacció
23 d'octubre del 2018
Actualitzat a les 20:37h
La campanya de desestacionalització turística “Terra Alta” té com a objectiu fomentar Sant Carles de la Ràpita com a un destí per als 365 dies de l’any.
 
L’alcalde del municipi, Josep Caparrós, destacava que “amb Orígens tanquem la temporada d’estiu i, seguidament, des de principis de novembre, enllacem amb Temporada Alta, amb la qual cosa a la Ràpita s'hi poden fer activitats tot l'any“. Una campanya que pretén obrir el ventall d’activitats nàutiques, gastronòmiques, culturals i turístiques al públic que visita la població entre els mesos de novembre i juny.

La campanya es presenta juntament amb l’Estació Nàutica de la Ràpita, pel que el seu president, Joan Barberà, ha fet referència a les més de 25 activitats que s’ofereixen durant aquest període, tot destacant l’esforç de les empreses per allargar els períodes d’obertura i per invertir en la compra de materials d’hivern.  Segons Barberà, “els materials com el neoprè permeten gaudir perfectament del mar, sense patir fred, i cada vegada més amb un preu més assequible. Cada cop més persones gaudeixen del mar fora de l'estiu, i l'equipament és la clau”.